DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Факультети >
Обліку та фінансів >
Кафедра комп'ютерних технологій і моделювання систем >
Статті >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/4652

Название: Conceptual principles of competitiveness of enterprises
Другие названия: Концептуальные принципы конкурентоспособности предприятий
Концептуальні принципи конкурентоспроможності підприємств
Авторы: Nykolyuk, O.
Николюк, О. Н.
Николюк, О. М.
Ключевые слова: competitiveness of enterprises
конкурентоспособность предприятий
конкурентоспроможність підприємств
functional model of competitiveness management
функциональная модель управления конкурентоспособностью
функціональна модель управління конкурентоспроможністю
management functions
функции менеджмента
функції менеджменту
management mechanism of competitiveness
механизм управления конкурентоспособностью
механізм управління конкурентоспроможністю
management principles
принципы управления
принципи управління
Дата публикации: 2014
Издатель: Aleksandras Stulginskis university; Lithuanian institute of agrarian economics
Библиографическое описание: Nykolyuk О. Conceptual principles of competitiveness of enterprises / О. Nykolyuk // Management theory and studies for rural business and infrastructure development. – 2014. – Vol. 36, № 3. – Р. 608–615.
Аннотация: The transformation of modern scientific paradigm requires the adaptation of traditional theories of the firm competitiveness to new economic conditions. The aim of the study is to develop conceptual principles of enterprise’s competitiveness management, which are based on the definition of this term and includes a system of principles, functions, models and management mechanism. Formation of the concept involves the use of systematic approach to research. Principles of management by enterprise's competitiveness are allocated based on purpose of management, managed, managing systems and their interaction. Functions are determined by following stages: achieving the goals, developing of management system, aims to ensure competitiveness,characteristic of administrative actions. Model of control the competitiveness reflects the flows of management information and control system (administration unit) and manageable (economic process of the enterprise). Control mechanism includes appropriate methods (economic and psychological), levers (price, quality, brand, branding, logo, motto) and incentives (economic, moral, administrative, creative).
Целью исследования является формирование концепции управления конкурентоспособностью предприятия, основанной на дефиниции этого понятия и включающей систему принципов, функций, модели и механизмы управления. Формирование концепции предусматривает использование системного подхода к исследованию. Принципы управления конкурентоспособностью предприятия распределяются в зависимости от цели управления, управляемой, управляющей систем и их взаимодействия. Функции определяются этапами достижения целей, развития системы управления, целями обеспечения конкурентоспособности, характеристикой управленческих действий. Модель управления конкурентоспособности отражает потоки управленческой информации от управляющей системы (аппарата управления) к управляемой (хозяйственного процесса предприятия). Механизм управления включает соответствующие методы (экономические и психологические), рычаги (цена, качество, бренд, брендинг, логотип, слоган) и стимулы (экономические, нравственные, административные, творческие).
Метою дослідження є формування концепції управління конкурентоспроможністю підприємства, яка ґрунтується на дефініції цього поняття та включає систему принципів, функцій, моделі та механізму управління. Формування концепції передбачає використання системного підходу до дослідження. Принципи управління конкурентоспроможністю підприємства розподіляються залежно від мети управління, керованої, керуючої систем та їх взаємодії. Функції визначаються етапами досягнення цілей, розвитку системи управління, цілями забезпечення конкурентоспроможності, характеристикою управлінських дій. Модель управління конкурентоспроможності відображає потоки управлінської інформації від керуючої системи (апарату управління) до керованої (господарського процесу підприємства). Механізм управління включає відповідні методи (економічні та психологічні), важелі (ціна, якість, бренд, брендинг, логотип, салоган) та стимули (економічні, моральні, адміністративні, творчі).
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/4652
ISSN: 1822-6760
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
MTSRBID_2014_608-615.pdf299,36 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2017 ЖНАЭУ