DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological University >
Періодичні видання >
Вісник ЖНАЕУ >
Архів >
2008, № 1 (22) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/5026

Название: Створення вертикальних маркетингових систем в бурякоцукровому підкомплексі на основі реструктуризації власності
Другие названия: The creation of vertical marketings systems in the sugar-beet subcomplex on the basis of property restructurization
Авторы: Мазуркевич, Н. В.
Mazurkevych, N.
Ключевые слова: буряківництво
цукровиробництво
агрохолдинги
Дата публикации: 2008
Издатель: Державний вищий навчальний заклад «Державний агроекологічний університет»
Библиографическое описание: Мазуркевич Н. В. Створення вертикальних маркетингових систем в бурякоцукровому підкомплексі на основі реструктуризації власності / Н. В. Мазуркевич // Вісник ДАЕУ. – 2008. – № 1 (22). – С. 338–344.
Аннотация: Визначено основні переваги вертикально інтегрованого виробництва бурякового цукру з позиції виробників та переробників цукросировини. Описані можливі механізми утворення вертикально інтегрованих формувань на основі реструктуризації власності у випадках, коли інтегратором виступає переробне або аграрне підприємство.
The main advantages of vertically integrated production of beet sugar from the position of sugar beet producers and manufacturers are determined. The feasible mechanisms of creation vertically integrated formations on the basis of property restructurization are described for the cases when a processing or agrarian enterprise appears in the role of an integrator.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/5026
Располагается в коллекциях:2008, № 1 (22)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
VZNAU_2008_1_22_338-344.pdf312,92 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2017 ЖНАЭУ