DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Науково-інноваційний інститут економіки і агробізнесу >
Матеріали конференцій >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/5293

Название: Маркетинговий аудит та інституційне забезпечення у системі просування органічної продукції українських товаровиробників
Авторы: Андрєєва, Н. М.
Зіньковська, Д. В.
Ключевые слова: органічний рух
експорт
модернізація
продовольча безпека
Дата публикации: 2016
Издатель: Житомирський національний агроекологічний університет; О. О. Євенок
Библиографическое описание: Андрєєва Н. М. Маркетинговий аудит та інституційне забезпечення у системі просування органічної продукції українських товаровиробників / Н. М. Андрєєва, Д. В. Зіньковська // Органічне виробництво і продовольча безпека : [зб. матеріалів доп. учасн. IV Міжнар. наук.-практ. конф.]. – Житомир : О. О. Євенок, 2016. – С. 347–351.
Аннотация: Сучасна економіка характеризується посиленням ролі у виробництві процесів інформатизації та соціалізації, а також екологізації. Особливо сильний вплив на споживачів, а відповідно й на ринок, має екологізація, яка відображається у збільшенні інтересу до органічної продукції та її споживання.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/5293
ISBN: 978-617-7265-64-0
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Organik_2016_347-351.pdf242,32 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет