DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Науково-інноваційний інститут економіки і агробізнесу >
Матеріали конференцій >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/5304

Название: Маркетингові аспекти функціонування ринку органічної продукції
Авторы: Волкова, І. М.
Volkova, I.
Ключевые слова: сегмент
екологічний маркетинг
органічна продукція
ринок органічної продукції
Дата публикации: 2016
Издатель: Житомирський національний агроекологічний університет; О. О. Євенок
Библиографическое описание: Волкова І. М. Маркетингові аспекти функціонування ринку органічної продукції / І. М. Волкова // Органічне виробництво і продовольча безпека : [зб. матеріалів доп. учасн. IV Міжнар. наук.-практ. конф.]. – Житомир : О. О. Євенок, 2016. – С. 494–496.
Аннотация: Органічне сільськогосподарське виробництво є безумовним трендом сучасного етапу розвитку та функціонування аграрного сектора економік переважної більшості країн світу. Усвідомлення необхідності зміни системи ведення інтенсивного сільського господарства з використанням синтетичних добрив, отрутохімікатів, антибіотиків та перші кроки в напрямі екологізації виробництва в країнах Західної Європи були здійснені ще у 80-х рр. ХХ ст. З того часу розпочалося динамічне зростання світового ринку органічної продукції.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/5304
ISBN: 978-617-7265-64-0
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Organik_2016_494-496.pdf245,36 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет