DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Науково-інноваційний інститут економіки і агробізнесу >
Матеріали конференцій >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/5315

Название: Проблема визначення вартості бренду органічної продукції в контексті розвитку трудової теорії вартості бренду
Авторы: Нігматова, Е. С.
Ключевые слова: трудова теорія вартості бренду
дискусія
теоретики трудової теорії вартості бренду
органічна продукція
визначення вартості бренду
споживач
Дата публикации: 2016
Издатель: Житомирський національний агроекологічний університет; О. О. Євенок
Библиографическое описание: Нігматова Е. С. Проблема визначення вартості бренду органічної продукції в контексті розвитку трудової теорії вартості бренду / Е. С. Нігматова // Органічне виробництво і продовольча безпека : [зб. матеріалів доп. учасн. IV Міжнар. наук.-практ. конф.]. – Житомир : О. О. Євенок, 2016. – С. 531–535.
Аннотация: У даних тезах пропонується аналіз дискусії сучасних теоретиків трудової теорії вартості бренду, а саме Крістіана Фукса, Адама Арвідссона та Едварда Комора, а також можливі імплікації цієї дискусії для визначення вартості бренду органічної продукції.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/5315
ISBN: 978-617-7265-64-0
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Organik_2016_531-535.pdf180,78 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2017 ЖНАЭУ