DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Науково-інноваційний інститут економіки і агробізнесу >
Матеріали конференцій >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/5340

Название: Інституційний механізм формування пропозиції органічної продукції
Авторы: Гуцаленко, О. О.
Ключевые слова: інституції
пропозиції органічної продукції
PEST-аналіз
STEEPLE-аналіз
інститути ринку органічної продукції
Дата публикации: 2015
Издатель: Житомирський національний агроекологічний університет; Полісся
Библиографическое описание: Гуцаленко О. О. Інституційний механізм формування пропозиції органічної продукції / О. О. Гуцаленко // Органічне виробництво і продовольча безпека : [зб. матеріалів доп. учасн. ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф.]. – Житомир : Полісся, 2015. – С. 117–121.
Аннотация: Формування та стійке ефективне функціонування ринку органічної продукції залежить від розвитку якісних формальних та неформальних інститутів та інституцій, які в змозі забезпечити прозорі правила гри для товаровиробників, що матиме стимулюючі важелі для підвищення їх рівня виробничої діяльності. Так, О.Г. Шпикуляк виділяє два основних напрями формування ринку – економічний, який виражається через економіко-функціональні механізми, та інституціональний, що поєднує в собі ринкові та державні інститути.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/5340
ISBN: 978-966-655-759-2
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Organik_2015_117-121.pdf230,69 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2017 ЖНАЭУ