DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Науково-інноваційний інститут економіки і агробізнесу >
Матеріали конференцій >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/5344

Название: Формування пропозиції у межах ринку органічної агропродовольчої продукції
Авторы: Завадська, Ю. С.
Ключевые слова: формування пропозиції ринку
нематеріальна мотивація підприємців
виробники органічної продукції
Дата публикации: 2015
Издатель: Житомирський національний агроекологічний університет; Полісся
Библиографическое описание: Завадська Ю. С. Формування пропозиції у межах ринку органічної агропродовольчої продукції / Ю. С. Завадська // Органічне виробництво і продовольча безпека : [зб. матеріалів доп. учасн. ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф.]. – Житомир : Полісся, 2015. – С. 130–136.
Аннотация: Погіршення стану навколишнього природного середовища та загострення проблематики задоволення потреби у продовольстві привернуло увагу як науковців, так і виробників до розвитку альтернативних методів здійснення господарської діяльності. Тобто дедалі більшої актуальності набуває впровадження виробничих технологій, де одним із ключових параметрів є не тільки економічний, а й екологічний прогрес. З-поміж таких методів здійснення господарської діяльності варто виокремити органічне виробництво.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/5344
ISBN: 978-966-655-759-2
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Organik_2015_130-136.pdf273,24 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет