DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Факультети >
Інженерії та енергетики >
Кафедра процесів, машин і обладнання в агроінженерії >
Статті >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/5422

Название: Математичне моделювання зміни моменту інерції кривошипно-шатунного механізму поршневого двигуна внутрішнього згоряння
Другие названия: Mathematical modeling changes moment of inertia crank's mechanism of piston internal-combustion engine's
Математическое моделирование изменения момента инерции кривошипно-шатунного механизма поршневого двигателя внутреннего сгорания
Авторы: Грабар, І. Г.
Grabar, I.
Грабар, И. Г.
Ільченко, А. В.
Ilchenko, A.
Ильченко, А. В.
Ломакін, В. О.
Lomakin, V.
Ломакин, В. А.
Ключевые слова: математичне моделювання
mathematical modeling
математическое моделирование
кривошипно-шатунний механізм
crank mechanism
кривошипно-шатунный механизм
поршневий двигун
piston engine
поршневой двигатель
Дата публикации: 2007
Издатель: Житомирський державний технологічний університет
Библиографическое описание: Грабар І. Г. Математичне моделювання зміни моменту інерції кривошипно-шатунного механізму поршневого двигуна внутрішнього згоряння / І. Г. Грабар, А. В. Ільченко, В. О. Ломакін // Вісн. Житомирського держ. технол. ун-ту. Сер. Технічні науки. – 2007. – № 4 (43). – С. 15–24.
Аннотация: Подальший розвиток отримала математична модель зміни приведеного моменту інерції кривошипно-шатунного механізму поршневого двигуна внутрішнього згоряння від кута повороту колінчастого вала введенням центральних моментів інерції його деталей, розглянуто вплив масово-геометричних параметрів кривошипно-шатунного механізму двигуна на цю зміну та перевірено її адекватність.
Further developed a mathematical model of the changes are the moment of inertia of crank mechanism of a reciprocating internal combustion engine from the crankshaft angle by the introduction of the Central moments of inertia of its parts, the influence of mass-geometric parameters of the crank mechanism of the engine on this change and tested its adequacy.
Дальнейшее развитие получила математическая модель изменения приведенного момента инерции кривошипно-шатунного механизма поршневого двигателя внутреннего сгорания от угла поворота коленчатого вала введением центральных моментов инерции его деталей, рассмотрено влияние массово-геометрических параметров кривошипно-шатунного механизма двигателя на это изменение и проверена ее адекватность.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/5422
ISSN: 1728-4260
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
VZDTU_2007_4_43_15-24.pdf1,22 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2017 ЖНАЭУ