DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Науково-інноваційний інститут економіки і агробізнесу >
Матеріали конференцій >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/5588

Название: Інформаційна акція впливу із просування екологічно сертифікованої продукції на ринок
Авторы: Чайкін, О. В.
Chaikin, O.
Ключевые слова: сертифікована продукція
екологічна пропаганда
екологічна сертифікація
Дата публикации: 2015
Издатель: Житомирський національний агроекологічний університет; Полісся
Библиографическое описание: Чайкін О. В. Інформаційна акція впливу із просування екологічно сертифікованої продукції на ринок / О. В. Чайкін // Органічне виробництво і продовольча безпека : [зб. матеріалів доп. учасн. ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф.]. – Житомир : Полісся, 2015. – С. 291–296.
Аннотация: Сучасні тенденції екологічно орієнтованого споживання впливають на структуру попиту на сільськогосподарську продукцію, що, в свою чергу, зумовлює появу ринку продукції, яка містить екологічну складову. Переорієнтація суб'єктів господарювання на задоволення попиту в екологічно безпечних товарах та продуктах харчування сприяє поширенню на ринках сертифікованої сільськогосподарської продукції. Для успішної реалізації виробленої продукції необхідна ефективна програма заходів із просування екологічно безпечної продукції на ринок.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/5588
ISBN: 978-966-655-759-2
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Organik_2015_291-296.pdf264,64 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет