DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Факультети >
Екології і права >
Кафедра хімії >
Статті >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/5803

Название: Ланцюг характеристики речовин у хімії як методична проблема
Другие названия: Substance characteristics' chain as a methodological problem in chemistry
Цепочка характеристики веществ в химии как методическая проблема
Авторы: Заблоцька, О. С.
Zablotska, O.
Заблоцкая, О. С.
Ключевые слова: методичні підходи до вивчення речовин
methodological approaches
методические подходы к изучению веществ
курс хімії
course of chemistry
курс химии
характеристика речовин
substance characteristics
характеристика веществ
Дата публикации: 2011
Издатель: Житомирський державний університет імені Івана Франка
Библиографическое описание: Заблоцька О. С. Ланцюг характеристики речовин у хімії як методична проблема / О. С. Заблоцька // Вісн. Житомирського держ. ун-ту ім. І. Франка. – 2011. – Вип. 55. – С. 62–66.
Аннотация: У статті викладено результати історичного аналізу методичних підходів до вивчення речовин у курсі хімії, здійсненого за навчальними і методичними посібниками, підручниками та навчальними програмами для середньої й вищої школи, дисертаціями і науковими публікаціями. Встановлено відповідний до сучасного стану розвитку науки ланцюг характеристики речовин і хімічних елементів. Теоретично обґрунтовано доцільність такої характеристики.
The article states results of historical analysis of methodological approaches towards substance study in the course of chemistry made on the workbooks and books of learning and methodological character as well as curricula for secondary and higher schools, theses and scientific articles. Substance characteristics order relevant to modern scientific level is denoted. Expediency of such characteristics is substantiated.
В статье изложены результаты исторического анализа методических подходов к изучению веществ в курсе химии, осуществленный по учебным и методическим пособиям, учебникам и учебным программам для средней и высшей школы, диссертациям и научным публикациям. Определена последовательность характеристики веществ, которая соответствует современному уровню развития науки. Теоретически обоснована целесообразность такой характеристики.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/5803
ISSN: 2076-6173
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
VZhDU_2012_55_62-66.pdf139,07 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2017 ЖНАЭУ