DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Факультети >
Екології і права >
Кафедра хімії >
Статті >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/5807

Название: Результати педагогічного експерименту з формування предметних компетенцій з хімії у студентів-екологів
Другие названия: Teaching experiment's results on would-be ecologists' subjects competences development in chemistry
Результаты педагогического эксперимента по формированию предметных компетенций по химии у студентов-экологов
Авторы: Заблоцька, О. С.
Zablotska, O.
Заблоцкая, О. С.
Ключевые слова: педагогічний експеримент
a teaching experiment
педагогический эксперимент
формування предметних компетенцій з хімії
а subject competences development in chemistry
формирование предметных компетенций по химии
вища екологічна освіта
higher ecology education
высшее экологическое образование
Дата публикации: 2010
Издатель: Житомирський державний університет імені Івана Франка
Библиографическое описание: Заблоцька О. С. Результати педагогічного експерименту з формування предметних компетенцій з хімії у студентів-екологів / О. С. Заблоцька // Вісн. Житомирського держ. ун-ту ім. І. Франка. – 2010. – Вип. 53. – С. 68–72.
Аннотация: У статті висвітлено підходи до організації та основні етапи педагогічного експерименту з формування предметних компетенцій з хімії у майбутніх фахівців екологічних спеціальностей. Визначено критерії оцінювання рівнів сформованості предметних компетенцій з хімії. Описано адаптовані до завдань дослідження методики вивчення ціннісно-орієнтаційної, когнітивної та практичної складових предметних компетенцій. Наведено результати формувального етапу педагогічного експерименту.
In the article the author describes organization and the main stages of a teaching experiment on would-be ecologists' subject competences development in chemistry. The subject competences in chemistry evaluation criteria are defined. Methods of value, cognition and activity components of subjects competences specially adapted for the research tasks are disclosed. The teaching experiment's formation stage results are suggested.
В статье описано подходы к организации и основные этапы педагогического эксперимента по формированию предметных компетенций по химии у будущих специалистов в экологической отрасли. Определены критерии оценивания уровней сформированости предметных компетенций по химии. Раскрыты адаптированные к задачам исследования методики изучения ценностно-ориентационной, когнитивной и практической составляющих предметных компетенций. Изложены результаты формировального этапа педагогического эксперимента.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/5807
ISSN: 2076-6173
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
VZhDU_2010_53_68-72.pdf159,44 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2017 ЖНАЭУ