DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Факультети >
Технологічний >
Кафедра технологій виробництва, переробки та якості продукції тваринництва >
Матеріали конференцій >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/6106

Название: Ціноутворення в технологічному ланцюгу виробництва молочної продукції
Другие названия: Ценообразование в технологической цепи производства молочной продукции
Pricing in dairy production technology chain
Авторы: Славов, В. П.
Slavov, V.
Ключевые слова: молочна продукція
молочная продукция
dairy products
вміст жиру в молоці
содержание жира в молоке
fat content in milk
собівартість
себестоимость
cost price
Дата публикации: 2013
Издатель: Інститут продовольчих ресурсів Національної академії аграрних наук України
Библиографическое описание: Славов В. П. Ціноутворення в технологічному ланцюгу виробництва молочної продукції / В. П. Славов // Проблеми ринку продовольчих ресурсів України : зб. наук. пр. за матеріалами Першої наук.-практ. конф., 10 квіт. 2013 р. – К. : ННЦ ІАЕ, 2013. – С. 19–22.
Аннотация: Складний механізм взаємин між виробниками, первинними споживачами (заготівельниками і переробниками) та його покупцями в умовах конкурентного середовища має цілу низку прихованих проблем і не дає чіткого уявлення щодо зв’язку між реальними витратами сільгоспвиробників і формування ціни кінцевої продукції на етапах технологічного ланцюга виробництва: заготівля – переробка – оптова торгівля – роздрібна торгівля. Виникає питання: Чому вартість молочних продуктів висока, постійно зростає, а рентабельність виробництва молока вкрай низька?
Сложный механизм взаимоотношений между производителями, первичными потребителями (заготовителями и переработчиками) и его покупателями в условиях конкурентной среды имеет целый ряд скрытых проблем и не дает четкого представления о связи между затратами сельхозпроизводителей и формирования цены конечной продукции на этапах технологической цепочки производства: заготовка – переработка – оптовая торговля – розничная торговля. Возникает вопрос: Почему стоимость молочных продуктов высокая, постоянно растет, а рентабельность производства молока крайне низкая?
The complex mechanism of relations between producers, primary consumers (processors and collectors) and its customers in a competitive environment has a number of hidden problems and does not give a clear idea about the connection between real costs and pricing of agricultural products in the final stages of the production chain: purchase – manufacture – wholesale – retail. The question is: Why is the high dairy products is growing, and the profitability of milk production is very low?
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/6106
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
ipr_2013_19-22.pdf85,15 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет