DSpace User Registration
 

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological University >
Періодичні видання >
Вісник ЖНАЕУ >
Архів >
2006, № 2 (17) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/7265

Название: Аналіз реалізації продовольчої продукції в Україні
Другие названия: Анализ реализации продовольственной продукции в Украине
The analysis of marketing realization food produce in Ukraine
Авторы: Глібов, Р. В.
Глебов, Р. В.
Glebov, R.
Ключевые слова: модернізація
модернизация
modernization
капітал
капитал
capital
фінансова діяльність
финансовая деятельность
financial activities
Issue Date: 2006
Издатель: Державний вищий навчальний заклад «Державний агроекологічний університет»
Библиографическое описание: Глібов Р. В. Аналіз реалізації продовольчої продукції в Україні / Р. В. Глібов // Вісник ДАУ. – 2006. – № 2 (17). – С. 137–144.
Аннотация: Проаналізовано процес реалізації продовольчої продукції в Україні. Запропоновані напрями удосконалення реалізації продукції.
Проанализирован процесс реализации продовольственной продукции в Украине. Предложены направления усовершенствования реализации продукции.
The paper analyszes the process of marketing food produce in Ukraine. The ways for improving produce marketing are suggested.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/7265
Appears in Collections:2006, № 2 (17)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
VDAU_2006_2_17_137-144.pdf284,86 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2017 ZNAEU