DSpace User Registration
 

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Факультети >
Технологічний >
Кафедра фізичного виховання >
Матеріали конференцій >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/7799

Название: Сучасні педагогічні технології збереження здоров'я студентської молоді як складова фізичного виховання
Другие названия: Современные педагогические технологии сохранения здоровья студенческой молодежи как составляющая физического воспитания
Modern pedagogical technologies of maintenance of health of student's youth as constituent of physical education
Авторы: Грибан, Г. П.
Gryban, G.
Опанасюк, Ф. Г.
Opanasyuk, F.
Сметаннікова, Т. В.
Сметанникова, Т. В.
Smetannykova, T.
Пилипчук, П. Б.
Pylypchuk, P.
Ключевые слова: фізичне виховання
физическое воспитание
physical education
здоров'язбережувальні технології
здоровьесберегающие технологии
health-keeping technology
стан здоров'я
состояние здоровья
health status
здоровий спосіб життя
здоровый образ жизни
health status
рухова активність
двигательная активность
healthy lifestyle
студент
student
Issue Date: 2016
Издатель: Science and Education Ltd, England
Библиографическое описание: Сучасні педагогічні технології збереження здоров'я студентської молоді як складова фізичного виховання / Г. П. Грибан, Ф. Г. Опанасюк, Т. В. Сметанникова, П. Б. Пилипчук // Trends of modern science – 2016 : materials of XII International research and practice conference, may 30 – june 7, 2016. – Sheffield : Science and Education, 2016. – Vol. 18 : Physical culture and sport. Psychology and sociology. – P. 24–27.
Аннотация: Створення у вищих навчальних закладах умов для впровадження здоров'язбережувальних технологій для покращання стану здоров'я студентів має брати свій початок із формування світогляду, мотиваційно-ціннісного ставлення студентів до фізичних вправ та чинників здорового способу життя. При цьому слід враховувати, що формування здорового способу життя у студентської молоді – це багатоаспектна проблема, яка має вирішувати комплекс завдань, пов'язаних із забезпеченням гармонійного фізичного і психічного розвитку особистості студента; дотриманням санітарно-гігієнічних вимог режиму дня, навчання та відпочинку, харчування, загартування і особистої гігієни; підтриманням необхідного рівня рухової активності; доланням шкідливих звичок тощо.
Создание в высших учебных заведениях условий для внедрения здоровьесберегающих технологий для улучшения состояния здоровья студентов должен начинаться с формирования мировоззрения, мотивационно-ценностного отношения студентов к физическим упражнениям и факторов здорового образа жизни. При этом следует учитывать, что формирование здорового образа жизни у студенческой молодежи – это многоаспектная проблема, которая должна решать комплекс задач, связанных с обеспечением гармоничного физического и психического развития личности студента; соблюдением санитарно-гигиенических требований режима дня, учебы и отдыха, питания, закаливания и личной гигиены; поддержанием необходимого уровня двигательной активности; преодолением вредных привычек и тому подобное.
Creation in higher educational establishments of terms for introduction of health-keeping technologies for the improvement of the state of snudent's health must take beginning from forming of world view, motivational-valued relation of students to physical exercises and factors of healthy lifestyle. It is therefore necessary to build the educational-educator process of students from physical education so that he assisted developing a flair to see the not temporal, but protracted values of life, experience such instantaneousness, that assists feeling of certain achievement, plenitude of gladnesses of existence, have the positive emotional experiencing.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/7799
ISBN: 978-966-8736-05-6
Appears in Collections:Матеріали конференцій

Files in This Item:

File Description SizeFormat
sel_2016_18_24-27.pdf460,58 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2017 ZNAEU