DSpace User Registration
 

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Факультети >
Технологічний >
Кафедра фізичного виховання >
Матеріали конференцій >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/7808

Название: Фізична культура як галузь духовного розвитку особистості студента
Другие названия: Физическая культура как отрасль духовного развития личности студента
Physical culture as a branch of the spiritual development of the student’s personality
Авторы: Грибан, Г. П.
Gryban, G.
Ткаченко, П. П.
Tkachenko, P.
Денисовець, А. П.
Денисовец, А. П.
Denysovets, A.
Плотіцин, К. В.
Плотицин, К. В.
Plotitsyn, K.
Пилипчук, П. Б.
Pylypchuk, P.
Пантус, О. О.
Пантус, Е. А.
Pantus, O.
Ободзінська, О. В.
Ободзинская, О. В.
Obodzinska, O.
Ключевые слова: рухова активність
двигательная активность
motor activity
духовний розвиток
духовное развитие
spiritual development
особистість
личность
personality
здоровий спосіб життя
здоровый образ жизни
healthy lifestyle
духовні цінності
духовные ценности
spiritual values
студент
student
Issue Date: 2011
Издатель: Херсонський державний університет
Библиографическое описание: Фізична культура як галузь духовного розвитку особистості студента / Г. П. Грибан, П. П. Ткаченко, А. П. Денисовець [та ін.] // Проблеми сучасної валеології, фізичної культури та реабілітації : зб. наук. пр. за матеріалами V Всеукр. наук.-практ. конф., 7 квіт. 2011 р. – Херсон : ХДУ, 2011. – С. 95–98.
Аннотация: Фізична культура у студентському середовищі виступає як частина загальної культури, основа здорового способу життя, сукупність духовних і матеріальних цінностей, способів їх використання з метою оздоровлення, розвитку фізичних якостей, проведення дозвілля тощо. Дотримання студентською молоддю здорового способу життя тісно пов'язано з духовним розвитком. Тому дослідження проблеми духовного розвитку особистості студента в процесі активних занять фізичними вправами визначається, з одного боку, соціальними умовами в яких знаходиться студент, а з другого – сучасними вимогами психологічної та педагогічної наук, для яких безперечно важливим є виділення характеристик духовності, визначення внутрішніх та зовнішніх детермінант духовного розвитку особистості, критеріїв та показників цього процесу. Рівень фізичного стану студентів залежить від багатьох чинників, основні з яких пов'язані із способом життя і рівнем рухової активності. У статті розглянуто результати дослідження психологічних особливостей формування духовності у студентської молоді в процесі занять фізичними вправами і спортом та визначення їх місця в формуванні і розвитку особистості студента. У статті розкриваються основні складові соціально-духовних цінностей особистості студентів, установок та мотивів поведінки студентської молоді, ступінь її відповідальності за дії та вчинки у відношенні до самих себе та інших людей.
Физическая культура в студенческой среде выступает как часть общей культуры, основа здорового образа жизни, совокупность духовных и материальных ценностей, способов их использования в целях оздоровления, развития физических качеств, проведения досуга и тому подобное. Соблюдение студенческой молодежью здорового образа жизни тесно связано с духовным развитием. Поэтому исследование проблемы духовного развития личности студента в процессе активных занятий физическими упражнениями определяется, с одной стороны, социальными условиями в которых находится студент, а с другой – современными требованиями психологической и педагогической наук, для которых бесспорно важным является выделение характеристик духовности, определение внутренних и внешних детерминант духовного развития личности, критериев и показателей этого процесса. Уровень физического состояния студентов зависит от многих факторов, основные из которых связаны со здоровым образом жизни и уровнем двигательной активности. В статье рассмотрено результаты исследования психологических особенностей формирования духовности у студенческой молодежи в процессе занятий физическими упражнениями и спортом и определения их места в формировании и развитии личности студента. В статье раскрываются основные составляющие социально-духовных ценностей личности студентов, установок и мотивов поведения студенческой молодежи, степень ее ответственности за действия и поступки в отношении к самим себе и другим людям.
Physical education among students appears as part of the culture, the foundation of a healthy lifestyle, a set of spiritual and material values, how to use them for health, development of physical qualities, leisure and more. Respect student's healthy lifestyle closely associated with the spiritual development. Therefore, the study on the spiritual development of the individual student during active exercise is determined, on the one hand, the social conditions in which there is a student, and the second – the modern requirements of psychological and pedagogical sciences, which undoubtedly important to highlight the characteristics of spirituality, the definition of internal and external determinants of spiritual development, criteria and indicators process. The level of student's physical state depends on many factors basic from that the healthy lifestyle and by level of physical activity. In article results of research of psychological features of formation of spirituality are considered at student's youth in the process of engaging in physical exercises and sport and definitions of their place in formation and development of the student's personality. In article the main components of social-spiritual values of student's personality, options and reasons of behavior of student’s youth, degree of her responsibility for actions and acts in attitude toward itself and other people.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/7808
Appears in Collections:Матеріали конференцій

Files in This Item:

File Description SizeFormat
kspu_2011_95-98.pdf160,63 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2017 ZNAEU