DSpace User Registration
 

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Факультети >
Економіки та менеджменту >
Кафедра міжнародних економічних відносин та європейської інтеграції >
Статті >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/7817

Название: Механізми стратегічного планування аграрних підприємств в умовах виходу на міжнародні ринки
Другие названия: Механизмы стратегического планирования аграрных предприятий в условиях выхода на международные рынки
Mechanisms of strategic planning agricultural enterprises under entering international markets
Авторы: Горбачова, І. В.
Горбачева, И. В.
Gorbachova, I.
Ключевые слова: стратегія
стратегия
strategy
аграрне підприємство
аграрное предприятие
agrarian enterprise
міжнародні ринки
международные рынки
international markets
Issue Date: 2016
Издатель: Дніпропетровський державний аграрно-економічний університет; ДКС Центр
Библиографическое описание: Горбачова І. В. Механізми стратегічного планування аграрних підприємств в умовах виходу на міжнародні ринки [Електронний ресурс] / І. В. Горбачова // Ефективна економіка : електрон. журн. – 2016. – № 4. – Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=4891.
Аннотация: В статті проаналізовано необхідність та особливості стратегічного планування аграрних підприємств в умовах виходу на зовнішні ринки. Встановлено, що стратегічне планування є найбільш ефективним способом управління за умов динамічного та непередбачуваного зовнішнього середовища. На основі проведеного PEST-аналізу молокопереробного підприємства зроблено висновок про необхідність впровадження стратегічного інструментарію в практичну діяльність аграрного підприємства, що дає можливість передбачити тенденції розвитку бізнесу, допомагає робити стратегічний вибір та реалізувати стратегію в умовах виходу на зовнішні ринки.
В статье проанализированы необходимость и особенности стратегического планирования аграрных предприятий в условиях выхода на внешние рынки. Установлено, что стратегическое планирование является наиболее эффективным способом управления в условиях динамичной и непредсказуемой внешней среды. На основе проведенного PEST-анализа молокоперерабатывающего предприятия сделан вывод о необходимости внедрения стратегического инструментария в практическую деятельность аграрного предприятия, дает возможность предусмотреть тенденции развития бизнеса, помогает делать стратегический выбор и реализовать стратегию в условиях выхода на внешние рынки.
In the article a necessity and features of the strategic planning of agrarian enterprises is analysed in the conditions of going into oversea markets. It is set that the strategic planning is the most effective method of management at the terms of dynamic and unforeseeable external environment. On the basis of conducted PEST-of analysis of molokopererobnogo enterprise a conclusion is done about the necessity of introduction of strategic tool for practical activity of agrarian enterprise, which enables to foresee progress of business trends, helps to do a strategic choice and realize strategy in the conditions of going into oversea markets.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/7817
ISSN: 2307-2105
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Efektyvna_ekonomika_2016_4.pdf229,94 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2017 ZNAEU