DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Факультети >
Економіки та менеджменту >
Кафедра міжнародних економічних відносин та європейської інтеграції >
Статті >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/7817

Название: Механізми стратегічного планування аграрних підприємств в умовах виходу на міжнародні ринки
Другие названия: Механизмы стратегического планирования аграрных предприятий в условиях выхода на международные рынки
Mechanisms of strategic planning agricultural enterprises under entering international markets
Авторы: Горбачова, І. В.
Горбачева, И. В.
Gorbachova, I.
Ключевые слова: стратегія
стратегия
strategy
аграрне підприємство
аграрное предприятие
agrarian enterprise
міжнародні ринки
международные рынки
international markets
Дата публикации: 2016
Издатель: Дніпропетровський державний аграрно-економічний університет; ДКС Центр
Библиографическое описание: Горбачова І. В. Механізми стратегічного планування аграрних підприємств в умовах виходу на міжнародні ринки [Електронний ресурс] / І. В. Горбачова // Ефективна економіка : електрон. журн. – 2016. – № 4. – Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=4891.
Аннотация: В статті проаналізовано необхідність та особливості стратегічного планування аграрних підприємств в умовах виходу на зовнішні ринки. Встановлено, що стратегічне планування є найбільш ефективним способом управління за умов динамічного та непередбачуваного зовнішнього середовища. На основі проведеного PEST-аналізу молокопереробного підприємства зроблено висновок про необхідність впровадження стратегічного інструментарію в практичну діяльність аграрного підприємства, що дає можливість передбачити тенденції розвитку бізнесу, допомагає робити стратегічний вибір та реалізувати стратегію в умовах виходу на зовнішні ринки.
В статье проанализированы необходимость и особенности стратегического планирования аграрных предприятий в условиях выхода на внешние рынки. Установлено, что стратегическое планирование является наиболее эффективным способом управления в условиях динамичной и непредсказуемой внешней среды. На основе проведенного PEST-анализа молокоперерабатывающего предприятия сделан вывод о необходимости внедрения стратегического инструментария в практическую деятельность аграрного предприятия, дает возможность предусмотреть тенденции развития бизнеса, помогает делать стратегический выбор и реализовать стратегию в условиях выхода на внешние рынки.
In the article a necessity and features of the strategic planning of agrarian enterprises is analysed in the conditions of going into oversea markets. It is set that the strategic planning is the most effective method of management at the terms of dynamic and unforeseeable external environment. On the basis of conducted PEST-of analysis of molokopererobnogo enterprise a conclusion is done about the necessity of introduction of strategic tool for practical activity of agrarian enterprise, which enables to foresee progress of business trends, helps to do a strategic choice and realize strategy in the conditions of going into oversea markets.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/7817
ISSN: 2307-2105
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Efektyvna_ekonomika_2016_4.pdf229,94 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет