DSpace User Registration
 

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Факультети >
Технологічний >
Кафедра фізичного виховання >
Матеріали конференцій >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/7936

Название: Організаційно-педагогічні умови ефективності фізичного виховання студентів спеціального відділення
Другие названия: Организационно-педагогические условия эффективности физического воспитания студентов специального отделения
Organizational-pedagogical conditions of efficiency of physical education of students of special separation
Авторы: Опанасюк, Ф. Г.
Opanasyuk, F.
Москаленко, О. А.
Москаленко, А. А.
Moskalenko, A.
Єловець, О. І.
Еловец, А. И.
Elovets, O.
Ключевые слова: рухова активність
двигательная активность
motor activity
спеціальна медична група
специальная медицинская группа
special medical group
спеціальне навчальне відділення
специальное учебное отделение
special educational separation
здоров’я
здоровье
health
студент
student
Issue Date: 2016
Издатель: Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара
Библиографическое описание: Опанасюк Ф. Організаційно-педагогічні умови ефективності фізичного виховання студентів спеціального відділення / Ф. Опанасюк, О. Москаленко, О. Єловець // Актуальні проблеми фізичного виховання і спорту в сучасних умовах : матеріали регіональної наук.-практ. конф., 21 квіт. 2016 р. – Дніпропетровськ : ДНУ, 2016. – С. 88–91.
Аннотация: Система фізичного виховання студентів, що мають відхилення в стані здоров’я та низький фізичний розвиток повинна бути оздоровчою за сутністю, змістом і характером. Основне місце в цьому процесі повинні відігравати освітньо-виховні, здоров’язбережувальні та здоров’яформуючі технології навчання. В статті розглянуто результати дослідження стану фізичного виховання студентів спеціального навчального відділення Житомирського національного агроекологічного університету і формування на цій основі системи організаційно-педагогічних умов для впровадження інноваційних педагогічних технологій ефективної фізкультурно-оздоровчої діяльності у навчальному процесі.
Система физического воспитания студентов, имеющих отклонения в состоянии здоровья и низкий физическое развитие должна быть оздоровительной по сущности, содержанию и характеру. Основное место в этом процессе должны играть образовательно-воспитательные, здоровьесберегающие и здоровьеформирующие технологии обучения. В статье рассмотрены результаты исследования состояния физического воспитания студентов специального учебного отделения Житомирского национального агроэкологического университета и формирование на этой основе системы организационно-педагогических условий для внедрения инновационных педагогических технологий эффективной физкультурно-оздоровительной деятельности в учебном процессе.
System of physical training of students with deviations in health status and low physical development needs being at the essence, content and character. The main place in this process shall be educational, health-keeping and health-forming learning technologies. In the article the results of research on physical education students of special education separation of Zhytomyr national agroecological University and formation on this basis of the system of organizational-pedagogical conditions for implementation of innovative pedagogical technologies for effective sports and recreational activities in the learning process.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/7936
Appears in Collections:Матеріали конференцій

Files in This Item:

File Description SizeFormat
dnu_2016_88-91.pdf1,45 MBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2017 ZNAEU