DSpace User Registration
 

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Факультети >
Обліку та фінансів >
Кафедра комп'ютерних технологій і моделювання систем >
Матеріали конференцій >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/7952

Название: Використання навчальних комп’ютерних програм при вивченні іноземної мови
Другие названия: The use of educational software in the study of foreign languages
Авторы: Борисюк, О. Б.
Borysiuk, O.
Ключевые слова: QDictionary
Language in Use 24/7
FVords
EZ Memo Booster
Exerciser
Learn German: Euro talk
Tell me More Ultimate
UCLES
комп’ютерні технології
computer technology
студент
student
Issue Date: 2013
Издатель: Nauka i studia
Библиографическое описание: Борисюк О. Б. Використання навчальних комп’ютерних програм при вивченні іноземної мови / О. Б. Борисюк // Wschodnie partnerstwo – 2013 : materiały IX Międzynarodowej naukowi-praktycznej konferencji, 07–15 września 2013 roku. – Przemyśl : Nauka i studia, 2013. – Vol. 14 : Pedagogiczne nauki. – S. 40–42.
Аннотация: Все більш популярним стає використання комп’ютерних технологій при навчанні мов. Розглянемо деякі найбільш популярні в Європі комп’ютерні навчальні програми для вивчення іноземних мов, розроблені з урахуванням залежності рівня володіння мовою та індивідуальних особливостей студентів.
Using of computer technologies becomes all more popular for the studies of languages. Consider some most popular in Europe the computer educational programs for the study of foreign languages, worked out taking into account dependence of level of possessing a language and individual features of students.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/7952
ISBN: 978-966-8736-05-6
Appears in Collections:Матеріали конференцій

Files in This Item:

File Description SizeFormat
EP_2013_14_40-42.pdf132,34 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2017 ZNAEU