DSpace User Registration
 

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological University >
Періодичні видання >
Вісник ЖНАЕУ >
Архів >
2017, № 1 (59), т. 2 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/8327

Название: Соціальна відповідальність бізнесу в умовах децентралізації
Другие названия: Social responsibility of business in conditions of decentralization
Социальная ответственность бизнеса в условиях децентрализации
Авторы: Куровська, Н. О.
Kurovska, N.
Куровская, Н. А.
Оліфір, І. А.
Olifir, I.
Олифир, И. А.
Ключевые слова: соціальна відповідальність бізнесу
social responsibility of business
социальная ответственность бизнеса
децентралізація
decentralization
децентрализация
європейський досвід
European experience
европейский опыт
якість життя
quality of life
качество жизни
збалансований розвиток
balanced development
сбалансированное развитие
Issue Date: 2017
Издатель: Житомирський національний агроекологічний університет
Библиографическое описание: Куровська Н. О. Соціальна відповідальність бізнесу в умовах децентралізації / Н. О. Куровська, І. А. Оліфір // Вісник ЖНАЕУ. – 2017. – № 1 (59), т. 2. – С. 68–75.
Аннотация: Досліджено категоріальний апарат поняття соціальної відповідальності бізнесу як безперервний процес реалізації заходів у різних сферах, спрямованих на отримання максимального ефекту, що розкривається у взаємодії всіх суб’єктів економіки, зокрема й бізнесу з різними зацікавленими сторонами, які безпосередньо впливають на діяльність корпорацій. Обґрунтовано основні напрями застосування та переваги впровадження заходів соціальної відповідальності для бізнес-структур, персоналу й місцевих громад. Відзначено зацікавленість бізнесу у формуванні прозорої та демократичної системи соціальної відповідальності з визначенням чітких правил і умов підприємницької діяльності у межах національної економіки і поступової адаптації до європейського досвіду. Встановлено, що сучасний бізнес повинен бути соціально відповідальним не лише завдяки виконанню певних норм і принципів, прийняттю правильних рішень, а й дотриманні моральних принципів, спрямованих на забезпечення гармонійного розвитку суспільства на засадах децентралізації.
The categorical apparatus of the concept of social responsibility of the business as a continuous process of realization of measures in various spheres is investigated. They are aimed at obtaining the maximum effect, which is revealed in the interaction of all economic entities, including business with various stakeholders directly affecting the activities of corporations. The basic directions of using and advantages of implementation of social responsibility measures for business structures, personnel and local communities are substantiated. The interest of business in forming of a transparent and democratic system of social responsibility with the definition of clear rules and conditions of entrepreneurial activity within the national economy andgradual adaptation to European experience is noted. It has been established that modern business should be socially responsible not only through implementation of certain norms and principles, making the right decisions, but also the observance of moral principles aimed at ensuring the harmonious development of society on the basis of decentralization.
Исследован категориальный аппарат понятия социальной ответственности бизнеса как непрерывный процесс реализации мероприятий в различных сферах, направленных на получение максимального эффекта, раскрывающемся во взаимодействии всех субъектов экономики, в том числе и бизнеса с различными заинтересованными сторонами, которые непосредственно влияют на деятельность корпораций. Обоснованы основные направления применения и преимущества внедрения мероприятий социальной ответственности для бизнес-структур, персонала и местных общин. Отмечена заинтересованность бизнеса в формировании прозрачной и демократической системы социальной ответственности с определением четких правил и условий предпринимательской деятельности в рамках национальной экономики и постепенной адаптации к европейскому опыту. Установлено, что современный бизнес должен быть социально ответственным не только благодаря выполнению определенных норм и принципов, принятию правильных решений, но и соблюдении нравственных принципов, направленных на обеспечение гармоничного развития общества на основе децентрализации.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/8327
ISSN: 2518-7279
Appears in Collections:2017, № 1 (59), т. 2

Files in This Item:

File Description SizeFormat
VZNAU_2017_1_2_68-75.pdf227,07 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2017 ZNAEU