DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Науково-інноваційний інститут економіки і агробізнесу >
Матеріали конференцій >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/8424

Название: Корпоративна соціальна відповідальність як базовий елемент формування маркетингової стратегії органічних підприємств
Авторы: Степаненко, Н. І.
Stepanenko, N.
Волкова, І. М.
Volkova, I.
Ключевые слова: інтеграція
бізнес
маркетинг
Дата публикации: 2017
Издатель: Житомирський національний агроекологічний університет
Библиографическое описание: Степаненко Н. І. Корпоративна соціальна відповідальність як базовий елемент формування маркетингової стратегії органічних підприємств / Н. І. Степаненко, І. М. Волкова // Органічне виробництво і продовольча безпека : [зб. доп. V Міжнар. наук.-практ. конф.]. – Житомир : ЖНАЕУ, 2017. – С. 332–342.
Аннотация: Бізнес об’єктивно є невіддільним від суспільства, оскільки цільова аудиторія та стейкхолдери будь-якої компанії становлять певний соціум, причому лінійний характер вказаної взаємозалежності посилюється в умовах зниження інституційно-регулюючої ролі держави. Сучасний розвиток громадянського суспільства стимулює інтеграцію бізнесових та соціальних мотивів у побудові бізнес-процесів в контексті забезпечення конкурентоспроможності підприємства, оскільки синергія соціального та підприємницького значно підсилює результативність комерційної діяльності. Нині бізнес функціонує в умовах високої конкуренції (в т. ч. непрямої з боку товарів-субститутів), тотальної недовіри цільових споживачів, транспарентності інформації й високого рівня поінформованості споживачів, їх прагнення бути залученими у процеси створення та просування товарів.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/8424
ISBN: 978-966-8706-89-9
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Organik_2017_332-342.pdf268,84 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет