DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Факультети >
Економіки та менеджменту >
Кафедра іноземних мов >
Матеріали конференцій >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/8537

Название: Перспективи використання гіпертекстової технології при навчанні англійської мови в немовному ВНЗ
Другие названия: Перспективы использования гипертекстовой технологии при обучении английскому языку в неязыковом вузе
Perspectives of using the hypertext technology in teaching English language in the non-linguistic higher education institution
Авторы: Свисюк, О. В.
Свисюк, Е. В.
Svysiuk, O.
Ключевые слова: гіпертекст
гипертекст
hypertext
самостійна робота
самостоятельная работа
independent work
базові знання з іноземної мови
базовые знания по иностранному языку
basic knowledge of a foreign language
вступний курс із англійської мови
вступительный курс по английскому языку
introductory English language course
Дата публикации: 2017
Издатель: Інститут інноваційної освіти
Библиографическое описание: Свисюк О. В. Перспективи використання гіпертекстової технології при навчанні англійської мови в немовному ВНЗ / О. В. Свисюк // Актуальні проблеми педагогічної науки : матеріали ХІ Міжнар. наук.-практ. конф., 10–11 листоп. 2017 р. : у 2-х ч. – Миколаїв : Ін-т інноваційної освіти, 2017. – Ч. 1. – С. 78–81.
Аннотация: У статті розглянуто механізм застосування гіпертекстової технології на початковому етапі навчання іноземної (англійської) мови у немовному ВНЗ з метою підвищення ефективності самостійної роботи студентів та забезпечення набуття, повтору або актуалізації базових знань, необхідних для успішного опанування курсу іноземної мови.
В статье рассмотрен механизм применения гипертекстовой технологии на начальном этапе обучения иностранному (английскому) языку в неязыковом вузе с целью повышения эффективности самостоятельной работы студентов и обеспечения приобретения, повторения или актуализации базовых знаний, необходимых для успешного освоения курса иностранного языка.
The article deals with the mechanism of application of hypertext technology at the initial stage of teaching foreign (English) language in the nonlinguistic higher education institution. This mechanism is aimed at increasing the efficiency of students’ independent work as well as ensuring the acquisition, repetition or updating of the basic knowledge necessary for the successful mastering of a foreign language course.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/8537
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
MIIO_2017_1_78-81.pdf80,14 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2017 ЖНАЭУ