DSpace User Registration
 

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Факультети >
Технологічний >
Кафедра фізичного виховання >
Матеріали конференцій >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/8660

Название: Вплив вольових якостей студентів на показники виконання тестів з фізичної підготовленості
Другие названия: Влияние волевых качеств студентов на показатели выполнения тестов по физической подготовленности
Influence of students’ volitional qualities on the indexes of implementation from physical training tests
Авторы: Грибан, Г. П.
Gryban, G.
Опанасюк, Ф. Г.
Opanasyuk, F.
Сметаннікова, Т. В.
Сметанникова, Т. В.
Smetannykova, T.
Скорий, О. С.
Скорый, О. С.
Skoriy, O.
Ключевые слова: вольові якості
волевые качества
volitional qualities
фізична підготовленість
физическая подготовленность
physical training
фізичні вправи
физические упражнения
physical exercises
воля
volition
студент
student
Issue Date: 2016
Издатель: Science and Education Ltd
Библиографическое описание: Вплив вольових якостей студентів на показники виконання тестів з фізичної підготовленості / Г. П. Грибан, Ф. Г. Опанасюк, Т. В. Сметанникова, О. С. Скорий // Modern European science – 2016 : materials of XII International research and practice conference, June 30 – July 7, 2016. – Sheffield, 2016. – Vol. 11 : Philological science. Physical culture and sport. – P. 57–61.
Аннотация: Виконання фізичних вправ, з однієї сторони, потребує вияву вольових якостей, а з іншої, є значним засобом їх розвитку. У вольових діях і вчинках студентам доводиться переборювати такі внутрішні труднощі як: лінь, втому, біль, страх, сором тощо. Тому виховання вольових якостей у процесі навчальних занять потребує від студентів володіння спортивно-технічними і тактичними навичками та уміннями, певним рівнем загальної і спеціальної фізичної підготовленості, високою працездатністю і дисциплінованістю. У процесі фізичного виховання вирішуються завдання як загального розвитку студента, так і спеціалізованого виховання вольових якостей відповідно до специфічних умов і вимог майбутньої професійної діяльності.
Выполнение физических упражнений, с одной стороны, требует проявления волевых качеств, а с другой, является значимым средством их развития. В волевых действиях и поступках студентам приходится преодолевать такие внутренние трудности как: лень, усталость, страх, стыд. Поэтому воспитание волевых качеств в процессе учебных занятий требует от студентов владение спортивно-техническими и тактическими навыками и умениями, определенным уровнем общей и специальной физической подготовки, высокой работоспособностью и дисциплинированностью. В процессе физического воспитания решаются задачи как общего развития студента, так и специализированного воспитания волевых качеств соответственно специфическим условиям и требованиям будущей профессиональной деятельности.
Implementation of physical exercises, from one side, needs the display of volitional qualities, and from other, is the considerable means of their development. In volitional actions and acts to the students it will be to surmount such internal obstacles as: laziness, tiredness, pain, fear, shame and others like that. Education of volitional qualities in the process of lessons needs from student’s possession of sport-technical and tactical skills and abilities, certain level of general and special physical preparedness, high capacity and discipline. In the process of physical education tasks decide both general development student and specialized education of volitional qualities in accordance with specific terms and requirements of future professional activity.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/8660
ISBN: 978-966-8736-05-6
Appears in Collections:Матеріали конференцій

Files in This Item:

File Description SizeFormat
MES_ 2016_11_57-61.pdf1,55 MBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2017 ZNAEU