DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Періодичні видання >
Вісник ЖНАЕУ >
Архів >
2017, № 2 (61), т. 1 >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/8732

Название: Оптимізація параметрів системи «двигун-трансмісія» переобладнаних автомобілів сільськогосподарського призначення
Другие названия: The system «engine-transmission» parameters optimization in reconstructed agricultural mashinery
Оптимизация параметров системы «двигатель-трансмиссия» переоборудованных автомобилей сельскохозяйственного назначения
Авторы: Ємець, Б. В.
Yemets, B.
Емец, Б. В.
Ключевые слова: автомобіль сільськогосподарського призначення
automobile agricultural machinery
автомобиль сельскохозяйственного назначения
параметри
parameters
параметры
система
system
двигун
engine
двигатель
трансмісія
transmission
трансмиссия
оптимізація
optimization
оптимизация
Дата публикации: 2017
Издатель: Житомирський національний агроекологічний університет
Библиографическое описание: Ємець Б. В. Оптимізація параметрів системи «двигун-трансмісія» переобладнаних автомобілів сільськогосподарського призначення / Б. В. Ємець // Вісник ЖНАЕУ. – 2017. – № 2 (61), т. 1. – С. 155–162.
Аннотация: Аналіз розглянутих методів і методик, а також численних дослідницьких робіт із удосконалювання методів підбору ряду передаточних чисел трансмісії автомобіля показує, що різні автори використовують різні критерії-показники техніко-експлуатаційних властивостей автомобілів, але єдиного загальноприйнятого набору показників немає. В даному дослідженні запропоновано критерії оптимізації параметрів системи «двигун-трансмісія» переобладнаних автомобілів сільськогосподарського призначення. Встановлено, що для взятих даних значним поліпшенням тягово-швидкісних властивостей і паливної економічності (від 9 % до 25 %) автомобіля сільськогосподарського призначення ГАЗ-САЗ-3507, під час роботи його двигуна на стиснутому природному газу (СПГ), є реалізація в конструкції оптимальної 5-ступеневої трансмісії, використання модернізованої 4-ступеневої трансмісії поліпшить вищерозглянуті показники від 4 % до 11 %. Якщо двигун цього ж автомобіля буде працювати на зрідженому нафтовому газі (ЗНГ), тоді реалізація в конструкції оптимальної 5-ступеневої трансмісії поліпшить вищезгадані властивості від 7 % до 21 %, а використання модернізованої 4-ступеневої трансмісії поліпшить такі властивості від 3 % до 9 %. Похибка у визначенні показників тягово-швидкісних властивостей і паливної економічності для автомобіля ГАЗ-САЗ-3507 не перевищує 5 %. В подальшому доцільно виконати, на основі техніко-економічної оцінки прийнятих рішень, багатофакторні експериментальні дослідження модернізованих трансмісій для переобладнаних автомобілів сільськогосподарського призначення.
The analysis of observed methods and methodologies, as well as numerous research works on improving of selection methods of range of the automobile transmission numbers shows that different authors use different criterions-indexes of automobiles technical-operational characteristics, but there are no common set of criterions. This research work recommends the criterions of the system «engine-transmission» parameters optimization in reconstructed agricultural machinery. It is estimated, that for the taken information realization of the optimal 5-level transmission in construction of agricultural machinery GAS-SAZ-3507, while its engine work with CNG, improves considerably its hauling-speed properties and fuel economy (from 9% to 2%), and the use of redesigned 4-stage transmission will improve the abovementioned indexes from 4% to 11%. If the engine works with the liquefied oil gas OGTL, realization in construction of 5-stage transmission will improve the abovementioned indexes from 7% to 21%, and the use of redesigned 4-stage transmission will improve the abovementioned indexes from 3% to 9%. The measuring uncertainty in hauling-speed indexes determination and fuel economy for the automobile GAS-SAZ-3507 does not exceed 5%. It will be resonable in the future to perform multiple-factor experimental reserches of the redesined transmissions for reconstructed agricultural machinery, based on technical-economical estimation of taken decisions.
Анализ рассмотренных методов и методик, а также многочисленных исследовательских работ по совершенствованию методов подбора ряда передаточных чисел трансмиссии автомобиля показывает, что разные авторы используют различные критерии – показатели технико-эксплуатационных свойств автомобилей, но единого общепринятого набора показателей нет. В данном исследовании предложены критерии оптимизации параметров системы «двигатель-трансмиссия» переоборудованных автомобилей сельскохозяйственного назначения. Установлено, что для взятых данных значительное улучшение тягово-скоростных свойств и топливной экономичности (от 9 % до 25 %) автомобиля сельскохозяйственного назначения ГАЗ-САЗ-3507, во время работы его двигателя на сжатом природном газе (СПГ), является реализация в конструкции оптимальной 5-ступенчатой трансмиссии, использование модернизированной 4-ступенчатой трансмиссии улучшит вышерассмотренные показатели от 4 % до 11 %. Если двигатель этого же автомобиля будет работать на сжиженном нефтяном газе (СНГ), то реализация в конструкции оптимальной 5-ступенчатой трансмиссии улучшит вышеупомянутые свойства от 7 % до 21 %, а использование модернизированной 4-ступенчатой трансмиссии улучшит такие свойства от 3 % до 9 %. Погрешность в определении показателей тягово-скоростных свойств и топливной экономичности для автомобиля ГАЗ-САЗ-3507 не превышает 5 %. В дальнейшем целесообразно выполнить, на основе технико-экономической оценки принятых решений, многофакторные экспериментальные исследования модернизированных трансмиссий для переоборудованных автомобилей сельскохозяйственные назначения.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/8732
ISSN: 2518-7279
Располагается в коллекциях:2017, № 2 (61), т. 1

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
VZNAEU_2017_2_155-162.pdf545,78 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет