DSpace User Registration
 

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Факультети >
Економіки та менеджменту >
Кафедра іноземних мов >
Статті >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/8761

Название: Мережа Internet та E-mails – важливі засоби комунікації під час вивчення іноземних мов
Другие названия: Сеть Internet и E-mails – важные средства коммуникации при изучении иностранных языков
Internet and E-mails – important communication tools while studying foreign languages
Авторы: Кубрак, С. В.
Kubrak, S.
Ключевые слова: Інтернет-технології
Интернет-технологии
Internet technology
E-mail технології
E-mail технологии
E-mail technology
E-mail проекти
E-mail проекты
E-mail projects
електронна пошта
электронная почта
E-mail
професійний саморозвиток
профессиональное саморазвитие
professional self-development
навчальний процес
учебный процесс
educational process
іноземні мови
иностранные языки
foreign languages
Issue Date: 2017
Издатель: Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова
Библиографическое описание: Кубрак С. В. Мережа Internet та E-mails – важливі засоби комунікації під час вивчення іноземних мов / С. В. Кубрак // Наук. часопис Нац. пед. ун-ту ім. М. П. Драгоманова. Сер. 5. Пед. науки: реалії та перспективи. – 2017. – Вип. 58. – C. 82–87.
Аннотация: У статі проаналізовано досвід використання електронної пошти в процесі вивчення іноземних мов. Показано переваги використання E-mail листів у професійному саморозвитку майбутнього фахівця. Розкрито можливості Інтернет-ресурсів під час вивчення іноземних мов. Автором зроблений висновок, що Інтернет-ресурси та E-mail технології позитивно впливають на освітній процес в цілому. Виявлено дидактичні можливості Інтернет-ресурсів під час навчання іноземних мов та їх вплив на освітній процес в цілому. Проведений аналіз способів використання Інтернет-мережі та E-mails, як засобів навчання мовленнєвої діяльності на заняттях з іноземної мови. Обґрунтовано переваги та недоліки застосування Інтернет-технологій та E-mails у навчальному процесі. Проведений аналіз способів використання Інтернет-мережі та E-mails, як засобів навчання мовленнєвої діяльності та письма на заняттях з іноземної мови.
В статье проанализирован опыт использования электронной почты в процессе изучения иностранных языков. Показаны преимущества использования E-mail писем в профессиональном саморазвитии будущего специалиста. Раскрыты возможности Интернет-ресурсов при изучении иностранных языков. Автором сделан вывод, что Интернет-ресурсы и E-mail технологии положительно влияют на образовательный процесс в целом. Выявлены дидактические возможности Интернет-ресурсов при обучении иностранным языкам и их влияние на образовательный процесс в целом. Проведенный анализ способов использования Интернет-сети и E-mails, как средство обучения речевой деятельности на занятиях по иностранному языку. Обоснованы преимущества и недостатки применения Интернет-технологий и E-mails в учебном процессе.
The author of the article analyzes the experience of using E-mail in the study of foreign languages. Advantages of the use of E-mail messages in the process provides an opportunity to explore a new level of disciplines of the professional self-development of future specialist were shown. Their introduction into the educational humanitarian cycle. The author of the article also reveals the possibilities of Internet resources while studying of foreign languages. The author concluded that Internet resources and E-mail technologies positively affect the educational process as a whole. Ways of the use of Internet network and E-mails, as means of teaching speaking and writing skills in foreign language lessons,were under analysis.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/8761
ISSN: 2311-5491
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:

File Description SizeFormat
NChNPUID_2017_82-87.pdf249,49 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2017 ZNAEU