DSpace User Registration
 

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Факультети >
Економіки та менеджменту >
Кафедра маркетингу >
Статті >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/8876

Название: Теоретико-методичні аспекти формування конкурентних переваг суб’єктів сільського підприємництва: призма маркетингу
Другие названия: Теоретико-методические аспекты формирования конкурентных преимуществ субъектов сельского предпринимательства: призма маркетинга
Theoretical and methodological aspects formation of competitive advantages of rural entity: marketing prism
Авторы: Николюк, О. М.
Николюк, О. Н.
Nykolyuk, O.
Тарасович, Л. В.
Tarasovych, L.
Ключевые слова: суб’єкт підприємництва
субъект предпринимательства
entity
маркетингова діяльність
маркетинговая деятельность
marketing activity
конкурентна перевага
конкурентное преимущество
competitive advantage
сільська економіка
сельская экономика
rural economy
стратегія
стратегия
strategy
Issue Date: 2018
Издатель: Економіка і фінанси
Библиографическое описание: Николюк О. М. Теоретико-методичні аспекти формування конкурентних переваг суб’єктів сільського підприємництва: призма маркетингу / О. М. Николюк, Л. В. Тарасович // Економіка і фінанси. – 2018. – № 1. – С. 69–76.
Аннотация: У статті маркетинг розглядається як один із ключових інструментів формування конкурентних переваг суб’єктів сільського підприємництва, які забезпечують ефективний розвиток сільської економіки. Обґрунтовано, що в основі маркетингової діяльності лежить ключова ціль маркетингу, яка формулюється виходячи із корпоративної стратегії та стратегічної мети суб’єкта господарювання. Доведено, що вагомим фактором забезпечення ефективності маркетингової діяльності суб’єкта сільського підприємництва є обґрунтована комбінація ресурсів (товарний портфель), які формують унікальні компетенції, що відрізняють його від конкурентів. Запропоновано методичні засади оптимізації товарного портфелю суб’єктів сільського підприємництва у розрізі типів корпоративної стратегії (виживання, стабілізації, зростання). Окреслено відмінність підходів до прийняття управлінських рішень у сфері маркетингу з позиції вибору типу корпоративної стратегії та критеріїв прийняття рішень для суб’єктів підприємництва ринків В2В та В2С.
В статье маркетинг рассматривается как один из ключевых инструментов формирования конкурентных преимуществ субъектов сельского предпринимательства, обеспечивающих эффективное развитие сельской экономики. Обосновано, что в основе маркетинговой деятельности лежит ключевая цель маркетинга, которая формулируется исходя из корпоративной стратегии и стратегических целей предприятия. Доказано, что весомым фактором обеспечения эффективности маркетинговой деятельности предприятия сельского предпринимательства является обоснованная комбинация ресурсов (товарный портфель), которые формируют уникальные компетенции, отличающие его от конкурентов. Предложены методические основы оптимизации товарного портфеля субъектов сельского предпринимательства в разрезе типов корпоративной стратегии (выживания, стабилизации, роста). Определены различие подходов к принятию управленческих решений в области маркетинга с позиции выбора типа корпоративной стратегии и критериев принятия решений для субъектов предпринимательства рынков В2В и В2С.
In the article marketing is considered as one of the key tools for the formation of competitive advantages of rural entity that provide effective development of the rural economy. The authors have substantiated that marketing activity is based on the key goal of marketing, which is formulated taking into account corporate strategy and strategic goal of the entity. It has been proved that substantiated combination of resources (commodity portfolio), which form unique competencies that distinguish rural entity from competitors, is the significant factor of their marketing activities effectiveness. The methodical principles of rural entities’ commodity portfolio optimization o in the context of corporate strategy types (survival, stabilization, growth) have been proposed. The difference between the approaches to making management decisions in marketing in the context of choosing the type of corporate strategy and decision criteria for entities in the markets of B2B and B2C is outlined.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/8876
ISSN: 2311-3413
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:

File Description SizeFormat
EF_2018_1_69-76.pdf335,24 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2017 ZNAEU