DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Науково-інноваційний інститут економіки і агробізнесу >
Статті >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/9116

Название: Бенчмаркінг як метод удосконалення управління аграрними підприємствами
Авторы: Зелінська, А. М.
Zelinskaya, A.
Копитова, І. В.
Kopytova, I.
Ключевые слова: бенчмаркінг
аграрні підприємства
конкурентоспроможність аграрних підприємств
цілі бенчмаркінгу
партнер
ініціатори бенчмаркінгу
технології бенчмаркінгу
Дата публикации: 2017
Издатель: Житомирський національний агроекологічний університет
Библиографическое описание: Зелінська А. М. Бенчмаркінг як метод удосконалення управління аграрними підприємствами / А. М. Зелінська, І. В. Копитова // Наукові читання – 2017 : наук.-теорет. зб. / ЖНАЕУ, Наук.-інновац. ін-т економіки та агробізнесу. – Житомир : ЖНАЕУ, 2017. – Т. 3. – С. 80–83.
Аннотация: Постановка проблеми. Управлінський корпус сільськогосподарських підприємств має можливість використовувати широкий арсенал інструментів менеджменту, який дозволяє вирішувати проблеми галузі. Одним із таких інструментів є бенчмаркінг. В аграрній сфері цей інструмент поки що не отримав широкого розповсюдження, що обумовлено недостатнім теоретичним вивченням методу, відсутністю розроблених методик застосування і механізму його адаптації до українських умов.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/9116
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Nauk_chyt_2017_3_80-83.pdf188,75 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет