DSpace User Registration
 

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Науково-інноваційний інститут економіки і агробізнесу >
Статті >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/9132

Название: Теоретичні засади прийняття управлінських рішень в сфері маркетингу на малих підприємствах харчової промисловості
Авторы: Овдіюк, О. М.
Ovdiyuk, O.
Ключевые слова: маркетинг
малі агропідприємства
управлінські рішення
рекламний менеджмент
реклама
Issue Date: 2017
Издатель: Житомирський національний агроекологічний університет
Библиографическое описание: Овдіюк О. М. Теоретичні засади прийняття управлінських рішень в сфері маркетингу на малих підприємствах харчової промисловості / О. М. Овдіюк // Наукові читання – 2017 : наук.-теорет. зб. / ЖНАЕУ, Наук.-інновац. ін-т економіки та агробізнесу. – Житомир : ЖНАЕУ, 2017. – Т. 3. – С. 150–154.
Аннотация: Постановка проблеми. Для формування ринкової економічної системи в Україні необхідним є забезпечення ефективного функціонування сфери виробництва та послуг, подолання монополізму великих підприємств, послаблення соціальної напруги, підвищення життєвого рівня населення. В цьому контексті особливої значущості набуває розвиток малого бізнесу, що здатний забезпечити у відносно короткі терміни структурну перебудову економіки, одночасно формуючи надійну соціальну базу реформ – прошарок підприємців-власників.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/9132
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Nauk_chyt_2017_3_150-154.pdf275,02 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2017 ZNAEU