DSpace User Registration
 

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Науково-інноваційний інститут економіки і агробізнесу >
Матеріали конференцій >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/921

Название: Маркетинг органічної продукції як елемент соціального партнерства в суспільстві
Авторы: Бутенко, В. М.
Ключевые слова: соціальне партнерство
концепція впливу
Issue Date: 2013
Издатель: Полісся
Библиографическое описание: Бутенко В. М. Маркетинг органічної продукції як елемент соціального партнерства в суспільстві / В. М. Бутенко // Органічне виробництво і продовольча безпека : [зб. матеріалів доп. учасн. Міжнар. наук.-практ. конф.]. – Житомир : Полісся, 2013. – С. 92–96.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/921
Appears in Collections:Матеріали конференцій

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Organic_20132_92-96.pdf240,61 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2017 ZNAEU