DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Науково-інноваційний інститут економіки і агробізнесу >
Матеріали конференцій >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/9286

Название: Формування маркетингових стратегій органічних підприємств
Авторы: Волкова, І. М.
Volkova, I.
Ключевые слова: екологічні проблеми
інтенсивне землеробство
глобальні ринки
Дата публикации: 2018
Издатель: Житомирський національний агроекологічний університет; О. О. Євенок
Библиографическое описание: Волкова І. М. Формування маркетингових стратегій органічних підприємств / І. М. Волкова // Органічне виробництво і продовольча безпека : [зб. доп. учасн. VI Міжнар. наук.-практ. конф.]. – Житомир : О. О. Євенок, 2018. – С. 219–221.
Аннотация: Об’єктивною передумовою розвитку органічного руху у світі стала інтенсифікація сільського господарства. З метою забезпечення постійно зростаючого населення планети продуктами харчування, досягнення продовольчої безпеки провідних країн, а також активізації міжнародної торгівлі продукцією аграрного походження світове сільське господарство індустріального типу продовжує активно розвиватися. Даний тип ведення сільського господарства, з одного боку, забезпечує постійне зростання результативності здійснення аграрного бізнесу в провідних країнах світу, з іншого, призводить до порушення балансу між економічними, екологічними та соціальними інтересами суспільства.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/9286
ISBN: 978-966-8706-99-8
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Organik_2018_219-221.pdf59,89 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет