DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Науково-інноваційний інститут економіки і агробізнесу >
Матеріали конференцій >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/9323

Название: Концепція екологічного маркетингу як механізм нівелювання негативних трансакційних екстерналіїв
Другие названия: Концепция экологического маркетинга как механизм нивелирования негативных трансакционных экстерналиев
The concept of environmental marketing as a mechanism for leveling negative transactional externalities
Авторы: Власенко, О. П.
Власенко, Е. П.
Vlasenko, O.
Ключевые слова: екологічний маркетинг
экологический маркетинг
environmental marketing
трансакційні витрати
трансакционные издержки
transaction costs
сертифікація
сертификация
certification
стандартизація
стандартизация
standardization
екологічна безпека
экологическая безопасность
ecological safety
Дата публикации: 2018
Издатель: Житомирський національний агроекологічний університет; О. О. Євенок
Библиографическое описание: Власенко О. П. Концепція екологічного маркетингу як механізм нівелювання негативних трансакційних екстерналіїв / О. П. Власенко // Органічне виробництво і продовольча безпека : [зб. доп. учасн. VI Міжнар. наук.-практ. конф.]. – Житомир : О. О. Євенок, 2018. – С. 373–376.
Аннотация: Становлення вітчизняної системи виробництва й обміну відбувається під впливом провідних світових тенденцій, ключовою з яких вбачається екологізація всіх сфер суспільного життя. Фундаментальною категорією існування суспільства є сукупність потреб, що мають бути задоволені шляхом налагодження відповідної структури ринкового обміну. Ефективність ринкового обміну визначає рівень досконалості інституцій (норм і правил), що його обумовлюють.
Становление отечественной системы производства и обмена происходит под влиянием ведущих мировых тенденций, ключевой из которых считается экологизация всех сфер общественной жизни. Фундаментальной категорией существования общества является совокупность потребностей, которые должны быть удовлетворены путем налаживания соответствующей структуры рыночного обмена. Эффективность рыночного обмена определяет уровень совершенства институтов (норм и правил), которые его обусловливают.
The formation of the domestic system of production and exchange takes place under the influence of leading world trends, the key of which is the ecologization of all spheres of public life. The fundamental category of society’s existence is a set of needs to be satisfied by establishing an appropriate market-sharing structure. The effectiveness of a market exchange determines the level of excellence of the institutions (norms and rules) that determine it.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/9323
ISBN: 978-966-8706-99-8
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Organic_2018_373-376.pdf76,66 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет