DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Науково-інноваційний інститут економіки і агробізнесу >
Матеріали конференцій >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/9844

Название: Маркетинг органічної продукції в умовах розвитку сільського туризму і гостинності
Авторы: Школьний, О. О.
Shkolnyi, O.
Ключевые слова: підприємницька діяльність
органічна продукція
ринок органічної продукції
диверсифікація виробництва
Дата публикации: 2019
Издатель: Житомирський національний агроекологічний університет
Библиографическое описание: Школьний О. О. Маркетинг органічної продукції в умовах розвитку сільського туризму і гостинності / О. О. Школьний // Органічне виробництво і продовольча безпека : [зб. доп. учасн. VII Міжнар. наук.-практ. конф.]. – Житомир : ЖНАЕУ, 2019. – С. 8–11.
Аннотация: Диверсифікація підприємницької діяльності є передумовою збільшення прибутків підприємств, які функціонують у сільській місцевості. Підвищення рівня альтернативної вартості праці селян поєднується з розширенням зайнятості поза межами сільськогосподарської діяльності.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/9844
ISBN: 978-617-7684-18-2
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Organic_2019_8-11.pdf71,23 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет