DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Науково-інноваційний інститут економіки і агробізнесу >
Матеріали конференцій >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/9902

Название: Екологічне маркування – трендовий інструмент сучасного маркетингу
Авторы: Власенко, О. П.
Vlasenko, O.
Ключевые слова: екологічне маркування
маркетинг
органічна продукція
Дата публикации: 2019
Издатель: Житомирський національний агроекологічний університет
Библиографическое описание: Власенко О. П. Екологічне маркування – трендовий інструмент сучасного маркетингу / О. П. Власенко // Органічне виробництво і продовольча безпека : [зб. доп. учасн. VII Міжнар. наук.-практ. конф.]. – Житомир : ЖНАЕУ, 2019. – С. 253–257.
Аннотация: Домінантною ознакою сучасного розвитку суспільно-економічних відносин є декларація принципів раціонального використання ресурсів, забезпечення сталості екосистеми та ведення здорового способу життя. Потужна інформаційна кампанія енвайронменталістів і маркетологів реалізується завдяки можливостям ЗМІ й соціальних мереж та формує попит на екологічно безпечну продукцію й популяризує природоохоронну ініціативу. Метою даного дослідження є маркетингові аспекти екологізації суспільства, які впливають на поведінку споживача і його усвідомлений вибір в контексті регіональних особливостей.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/9902
ISBN: 978-617-7684-18-2
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Organik_2019_253-257.pdf99,93 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет