DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Науково-інноваційний інститут економіки і агробізнесу >
Матеріали конференцій >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/997

Название: Використання ко-брендингу в сільськогосподарській кооперації
Авторы: Гуля, Ю. В.
Ключевые слова: брендинг
ко-брендинг
кооперативи
Дата публикации: 2014
Издатель: Житомирський національний агроекологічний університет
Библиографическое описание: Гуля Ю. В. Використання ко-брендингу в сільськогосподарській кооперації / Ю. В. Гуля // Кооперативні читання: 2014 : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 27–29 берез. 2014 р. – Житомир : ЖНАЕУ, 2014. – С. 52–55.
Аннотация: Розглянуто досвід розвитку ко-брендингу та пошук нових й адаптації існуючих форм ко-брендингу до особливостей створення і функціонування сільськогосподарських виробничих і обслуговуючих кооперативів.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/997
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Cooperative_2014_52-55.pdf233,49 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2017 ЖНАЭУ