DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Науково-інноваційний інститут економіки і агробізнесу >
Матеріали конференцій >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/998

Название: Маркетингове забезпечення функціонування сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів
Авторы: Ушкаренко, Ю. В.
Ключевые слова: маркетинг
обслуговуючий маркетинг
обслуговуючі кооперативи
Дата публикации: 2014
Издатель: Житомирський національний агроекологічний університет
Библиографическое описание: Ушкаренко Ю. В. Маркетингове забезпечення функціонування сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів / Ю. В. Ушкаренко // Кооперативні читання: 2014 : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 27–29 берез. 2014 р. – Житомир : ЖНАЕУ, 2014. – С. 48–52.
Аннотация: Розкрито сутність і зміст кооперативного маркетингу. Виділено основні ознаки, принципи функціонування маркетингових обслуговуючих кооперативів. Визначені переваги маркетингових кооперативів з позиції сільськогосподарських підприємств.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/998
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Cooperative_2014_48-52.pdf237,92 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2017 ЖНАЭУ