DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Науково-інноваційний інститут економіки і агробізнесу >
Матеріали конференцій >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/1116

Название: Розвиток сільського соціуму на засадах кооперації: диференціація вимірів
Авторы: Кравчук, І. І.
Ключевые слова: сутність соціуму
кооперативні форми
благодійні організації
Дата публикации: 2012
Издатель: Житомирський національний агроекологічний університет
Библиографическое описание: Кравчук І. І. Розвиток сільського соціуму на засадах кооперації: диференціація вимірів / І. І. Кравчук // Кооперативний маркетинг в агробізнесі: проблеми і перспективи розвитку в Україні : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., присвяч. Міжнар. року кооперативів, 5–7 квіт. 2012 р. – Житомир : ЖНАЕУ, 2012. – С. 63–68.
Аннотация: Здійснено аналіз чинників, що розкривають кооперативну (організаційну, об’єднувальну) сутність соціуму. Висвітлено проблеми розвитку сільського соціуму за умов впливу різних форм і методів кооперування. Виявлено особливості формування й використання кооперативних форм об’єднань громадян, що створюються з метою вирішення проблем співіснування у соціумі. Розглянуто тенденції кооперації у сільському соціумі України, що сприяють участі сільських громадян у міжнародних проектах розвитку.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/1116
ISBN: 978-966-8706-61-5
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Cooperative_marketing_63-68.pdf210,95 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2017 ЖНАЭУ