DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Науково-інноваційний інститут економіки і агробізнесу >
Матеріали конференцій555 >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/1122

Название: Розвиток кооперативного маркетингу
Авторы: Кочетков, О. В.
Чернікова, Н. М.
Ключевые слова: товаровиробники
торгові структури
збут
Дата публикации: 2012
Издатель: Житомирський національний агроекологічний університет
Библиографическое описание: Кочетков О. В. Розвиток кооперативного маркетингу / О. В. Кочетков, Н. М. Чернікова // Кооперативний маркетинг в агробізнесі: проблеми і перспективи розвитку в Україні : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., присвяч. Міжнар. року кооперативів, 5–7 квіт. 2012 р. – Житомир : ЖНАЕУ, 2012. – С. 86–91.
Аннотация: Досліджено рівень забезпечення правового поля діяльності кооперативних організацій в Україні. Надано оцінку сучасної мережі збуту сільськогосподарської продукції та ефективності її різних форм та шляхів. Визначено критерії вибору альтернативних каналів збуту.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/1122
ISBN: 978-966-8706-61-5
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій555

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Cooperative_marketing_86-91.pdf209,43 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2017 ЖНАЭУ