DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
208 – Агроінженерія >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/11377

Название: Технологія відновлення і зміцнення поверхонь типу «вал» двигунів внутрішнього згорання
Другие названия: Technology of restoration and strengthening of surfaces of type «shaft» of internal combustion engines
Авторы: Неверець, Є. О.
Neverets, Ye.
Ключевые слова: газофазна металізація
gas-phase metallization
хром
chromium
зносостійкість
wear resistance
мікротвердість
microhardness
сталь
steel
Дата публикации: 2021
Издатель: Поліський національний університет
Библиографическое описание: Неверець Є. О. Технологія відновлення і зміцнення поверхонь типу «вал» двигунів внутрішнього згорання : кваліфікаційна робота : спец. 208 «Агроінженерія» / Поліський нац. ун-т, каф. процесів, машин і обладнання в агроінженерії ; наук. кер. Грабар І. Г. – Житомир, 2021. – 31 с.
Аннотация: В магістерській роботі встановлено, що якісні хромові покриття осідають з газової фази гексакарбоніла хрому при температурі нагріву деталей ~ 430 ° С і температурі сублімації карбоніла 50-60 °С на підшарку гальванічного блискучого хрому. Переважно використання пористого подшарку з порами канальчатого типу і з однаковою просторовою орієнтацією кристалів (епітаксіальні покриття). Встановлено, що для досягнення високої зносостійкості деталі недостатньо тільки високої мікротвердості або високої адгезії до підкладки, а необхідно оптимальне співвідношення цих характеристик міцності. Виявлено, що проведення анодного травлення гальванічного хромового підшарку перед нанесенням зміцнюючого шару з газової фази підвищує адгезійну міцність на 15-20% в порівнянні з покриттям без анодного травлення. Марки сталей відновлюваних деталей надають мінімальний вплив на міцність зчеплення покриттів з основою в межах 2-3%, проте, перевага віддається сталям зі зниженим вмістом вуглецю легованих хромом. Це дозволяє рекомендувати гальваногазофазне хромування для відновлення і зміцнення поверхонь валиків водяних насосів практично всіх марок автомобілів.
In the master's thesis it is established that high-quality chromium coatings are deposited from the gas phase of chromium hexacarbonyl at a heating temperature of ~ 430 ° C and a sublimation temperature of carbonyl 50-60 ° C on a sublayer of galvanic shiny chromium. Preferably the use of a porous sublayer with pores of the tubular type and with the same spatial orientation of the crystals (epitaxial coatings). It is established that high microhardness or high adhesion to the substrate is not enough to achieve high wear resistance of the part, and the optimal ratio of these strength characteristics is necessary. It was found that the anodic etching of galvanic chromium subcoupling before applying the reinforcing layer of the gas phase increases the adhesive strength by 15-20% compared to the coating without anodic etching. Steel grades of renewable parts have a minimal effect on the bond strength of coatings with the base in the range of 2-3%, however, preference is given to steels with low carbon content doped with chromium. This allows us to recommend galvanized gas chrome plating to restore and strengthen the surfaces of the rollers of water pumps of almost all brands of cars.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/11377
Располагается в коллекциях:208 – Агроінженерія

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Neverets_YeO_KR_208_2021.pdf1,65 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет