DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Науково-інноваційний інститут економіки і агробізнесу >
Матеріали конференцій >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/1465

Название: Перспективи розвитку кооперативного маркетингу в Україні
Авторы: Макушок, О. В.
Ключевые слова: агробізнес
споживачі
вертикальна інтеграція
Дата публикации: 2012
Издатель: Житомирський національний агроекологічний університет
Библиографическое описание: Макушок О. В. Перспективи розвитку кооперативного маркетингу в Україні / О. В. Макушок // Кооперативний маркетинг в агробізнесі: проблеми і перспективи розвитку в Україні : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., присвяч. Міжнар. року кооперативів, 5–7 квіт. 2012 р. – Житомир : ЖНАЕУ, 2012. – С. 118–121.
Аннотация: Визначено роль та значення кооперативного маркетингу в сучасному агробізнесі. Узагальнено основні підходи до визначення поняття «кооперативний маркетинг». Запропоновано перспективні типи маркетингових кооперативних організацій на місцевому, районному та обласному рівнях.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/1465
ISBN: 978-966-8706-61-5
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Cooperative_marketing_118-121.pdf200,97 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2017 ЖНАЭУ