DSpace User Registration
 

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Науково-інноваційний інститут економіки і агробізнесу >
Матеріали конференцій >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/1468

Название: Роль обслуговуючої кооперації у становленні екологічного маркетингу в сільськогосподарських підприємствах
Авторы: Ращенко, А. В.
Rashchenko, А.
Ключевые слова: органічне виробництво
екологічний маркетинг
кооперативне об’єднання
Issue Date: 2012
Издатель: Житомирський національний агроекологічний університет
Библиографическое описание: Ращенко А. В. Роль обслуговуючої кооперації у становленні екологічного маркетингу в сільськогосподарських підприємствах / А. В. Ращенко // Кооперативний маркетинг в агробізнесі: проблеми і перспективи розвитку в Україні : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., присвяч. Міжнар. року кооперативів, 5–7 квіт. 2012 р. – Житомир : ЖНАЕУ, 2012. – С. 99–103.
Аннотация: Здійснено оцінку маркетингової орієнтації керівників сільськогосподарських підприємств Житомирської області. Сформульовано маркетингові завдання, вирішення яких забезпечить становлення екологічного маркетингу в сільськогосподарських підприємствах. Визначено можливості кооперативних об’єднань сільськогосподарських товаровиробників щодо вирішення маркетингових завдань.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/1468
ISBN: 978-966-8706-61-5
Appears in Collections:Матеріали конференцій

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Cooperative_marketing_99-103.pdf213,47 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2017 ZNAEU