DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Науково-інноваційний інститут економіки і агробізнесу >
Матеріали конференцій >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/1469

Название: Маркетингове інформаційне забезпечення діяльності обслуговуючих кооперативів
Авторы: Бук, Л. М.
Ключевые слова: товаровиробники
сезонність
конкуренція
Дата публикации: 2012
Издатель: Житомирський національний агроекологічний університет
Библиографическое описание: Бук Л. М. Маркетингове інформаційне забезпечення діяльності обслуговуючих кооперативів / Л. М. Бук // Кооперативний маркетинг в агробізнесі: проблеми і перспективи розвитку в Україні : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., присвяч. Міжнар. року кооперативів, 5–7 квіт. 2012 р. – Житомир : ЖНАЕУ, 2012. – С. 103–107.
Аннотация: Акцентовано увагу на необхідності маркетингового інформаційного забезпечення діяльності обслуговуючих кооперативів починаючи від моменту виникнення ідеї про заснування, на етапі створення та під час активного функціонування. Розглянуто рішення, прийняття яких повинно ґрунтуватися на зібраній, опрацьованій маркетинговій інформації. Визначено, якого роду інформації потребує сільськогосподарський обслуговуючий кооператив на певних етапах свого розвитку.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/1469
ISBN: 978-966-8706-61-5
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Cooperative_marketing_103-107.pdf205,8 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2017 ЖНАЭУ