DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Науково-інноваційний інститут економіки і агробізнесу >
Матеріали конференцій >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/1470

Название: Імплементація інструментів бізнес-маркетингу в практику господарювання сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів
Авторы: Власенко, О. П.
Ключевые слова: промисловий ринок
бренд-менеджмент
електронний бізнес
кооператив
Дата публикации: 2012
Издатель: Житомирський національний агроекологічний університет
Библиографическое описание: Власенко О. П. Імплементація інструментів бізнес-маркетингу в практику господарювання сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів / О. П. Власенко // Кооперативний маркетинг в агробізнесі: проблеми і перспективи розвитку в Україні : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., присвяч. Міжнар. року кооперативів, 5–7 квіт. 2012 р. – Житомир : ЖНАЕУ, 2012. – С. 131–135.
Аннотация: Представлено сучасне трактування концепції бізнес-маркетингу й обґрунтована доцільність її використання в аграрних підприємствах. Обумовлено значення електронного бізнесу й бренд-менеджменту як інструментів бізнес-маркетингу для становлення конкуренто-спроможних сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/1470
ISBN: 978-966-8706-61-5
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Cooperative_marketing_131-135.pdf204,94 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2017 ЖНАЭУ