DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Науково-інноваційний інститут економіки і агробізнесу >
Матеріали конференцій >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/1605

Название: Управління маркетингом харчових підприємств в умовах вертикальної інтеграції
Авторы: Кравчук, І. А.
Kravchuk, І.
Ключевые слова: інтеграційні відносини
маркетингові канали
агропродовольча сфера
Дата публикации: 2012
Издатель: Житомирський національний агроекологічний університет
Библиографическое описание: Кравчук І. А. Управління маркетингом харчових підприємств в умовах вертикальної інтеграції / І. А. Кравчук // Кооперативний маркетинг в агробізнесі: проблеми і перспективи розвитку в Україні : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., присвяч. Міжнар. року кооперативів, 5–7 квіт. 2012 р. – Житомир : ЖНАЕУ, 2012. – С. 338–342.
Аннотация: Проаналізовано сучасні концептуальні й прикладні аспекти вертикальної інтеграції в агропродовольчій сфері. Досліджено особливості впливу маркетингових управлінських систем харчових підприємств у вертикально інтегрованих продовольчих ланцюгах. Виявлено проблеми «домінуючого впливу» маркетингу харчових підприємств у вертикальній інтеграції із сільськогосподарськими підприємствами.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/1605
ISBN: 978-966-8706-61-5
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Cooperative_marketing_338-342.pdf988,25 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2017 ЖНАЭУ