DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Науково-інноваційний інститут економіки і агробізнесу >
Матеріали конференцій >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/2204

Название: Маркетингове управління аграрними підприємствами
Авторы: Кравчук, І. А.
Kravchuk, І.
Ключевые слова: маркетингова діяльність
ціноутворення
аграрний бізнес
Дата публикации: 2010
Издатель: Житомирський державний університет ім. І. Франка
Библиографическое описание: Кравчук І. А. Маркетингове управління аграрними підприємствами / І. А. Кравчук // Розвиток агробізнесу в Україні: проблеми, пріоритети, перспективи : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., присвяч. 10-річчю ф-ту аграр. менеджменту, 25–27 берез. 2010 р. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2010. – С. 250–252.
Аннотация: Проаналізовано особливості маркетингового управління аграрними підприємствами. Виявлені передумови адаптації маркетингового комплексу до систем управління підприємств – учасників аграрного бізнесу.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/2204
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
am10_250-252.pdf196,51 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2017 ЖНАЭУ