DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Періодичні видання >
Вісник ЖНАЕУ >
Архів >
2011, № 1 (28), т. 2 >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/228

Название: Роль маркетингових досліджень у діяльності підприємств агрохімічного сервісу
Другие названия: The role of marketing research in the activities of agrochemical service enterprise
Авторы: Тарасович, Л. В.
Tarasovych, L.
Дата публикации: 2011
Издатель: Житомирський національний агроекологічний університет
Библиографическое описание: Тарасович Л. В. Роль маркетингових досліджень у діяльностіпідприємств агрохімічного сервісу / Л. В. Тарасович // Вісник ЖНАЕУ. – 2011. – № 1, т. 2. – С. 86–94.
Аннотация: Визначено роль маркетингових досліджень у діяльності підприємств агрохімічного сервісу Житомирської області. Проаналізовано сучасний стан та основні проблеми їх маркетингової діяльності. Представлено місце маркетингової складової у формуванні стратегії розвитку підприємств агрохімічного сервісу.
Описание: The paper reveals the role of marketing research in the activities of Zhytomyr oblast agrochemical service enterprises. Of also analyzes the up-to-date state and basic problems of their marketing activities. The author shows the place of the marketing component in the formation of the strategy of developing agrochemical service enterprises.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/228
Располагается в коллекциях:2011, № 1 (28), т. 2

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Tarasovych_L_The_role_of_marketing_research_in_the_activities.pdf241,27 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет