DSpace User Registration
 

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological University >
Періодичні видання >
Вісник ЖНАЕУ >
Архів >
2014, № 1-2 (43), т. 2 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/2807

Название: Екологічно сертифікована продукція: маркетингово-філософський підхід
Другие названия: Ecologically certificated goods: marketing-philosophical approach
Авторы: Чайкін, О. В.
Chaikin, O.
Ключевые слова: екологічна сертифікація
ecological certification
екологічні потреби
ecological needs
сертифікація виробництва
production certification
потреби суспільства
society needs
Issue Date: 2014
Издатель: Житомирський національний агроекологічний університет
Библиографическое описание: Чайкін О. В. Екологічно сертифікована продукція: маркетингово-філософський підхід / О. В. Чайкін // Вісник ЖНАЕУ. – 2014. – № 1/2 (43), т. 2. – С. 220–227.
Аннотация: Досліджено процес задоволення екологічних потреб суспільства продуктами екологічно сертифікованого виробництва. Визначено перелік екологічних потреб суспільства у матеріальній та соціальній сферах. Розроблено матрицю задоволення екологічних потреб споживачів. Виділено екзистенціальні та аксіологічні екологічні потреби суспільства. Визначено сучасні тенденції використання екологічно сертифікованої продукції для задоволення потреб суспільства. За допомогою соціологічного опитування отримано інформацію щодо рівня обізнаності споживачів про екологічно сертифіковану продукцію та готовності сплачувати за неї вищу ціну. Оцінено стан попиту на екологічно сертифіковану продукцію серед споживачів м. Житомир. Обґрунтовано можливість використання екологічно сертифікованої продукції для задоволення екологічних потреб як виробників, так і суспільства.
Описание: The environmental needs of society by environmentally certified production satisfaction process has been studied. Ecological wants of society in the physical and social spheres list has been defined. The ecological consumers wants meet matrix has been designed. The existential and axiological environmental needs of society have been highlighted. Modern trends in the use of ecologically certified products in meet the needs of society has been studied. With the help of a sociological survey, the information about the level of consumer awareness of environmentally certified products, and willingness to pay more for her have been obtained. Environmentally certified products Zhytomyr consumers state demand has been estimated. The possibility of both producers and society, ecological needs by environmentally certified goods satisfaction was grounded.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/2807
Appears in Collections:2014, № 1-2 (43), т. 2

Files in This Item:

File Description SizeFormat
VZNAU_2014_1-2_2_220-227.pdf792,17 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2017 ZNAEU