DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Факультети >
Економіки та менеджменту >
Кафедра економічної теорії, інтелектуальної власності та публічного управління >
Статті >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/2961

Название: Виробництво та конкурентоспроможність зерна в умовах глобалізації
Другие названия: Рroduction and competitiveness of grain in the context of globalization
Авторы: Захаріна, О. В.
Zakharina, О.
Ключевые слова: виробництво
production
зерно
grain
собівартість
costs price
рентабельність
profitability
ціна
price
маркетингові канали
marketing channels
сільськогосподарське підприємство
agricultural enterprise
економічна ефективність
economic efficiency
конкурентоспроможність
competitiveness
розвиток
development
Дата публикации: 2014
Издатель: Подільський державний аграрно-технічний університет; Хмельницький економічний університет; Інститут економіки, технологій і підприємництва; Тернопільська державна сільськогосподарська дослідна станція Інституту кормів та сільського господарства Поділля НААН
Библиографическое описание: Захаріна О. В. Виробництво та конкурентоспроможність зерна в умовах глобалізації / О. В. Захаріна // Інноваційна економіка. ‒ 2014. ‒ № 3 (52). ‒ С. 149–155.
Аннотация: Обґрунтовано теоретико-методологічні основи формування та функціонування ринку зерна в трансформаційний період. Проведено оцінку стану розвитку регіонального зерновиробництва. На основі вивчення сучасного стану та тенденцій розвитку ринку зерна ідентифіковано особливості його формування та проблеми розвитку. Визначено напрями підвищення конкурентоспроможності виробництва зерна з позицій регіональних особливостей її вирішення. Обґрунтовано шляхи розвитку регіонального зерновиробництва, серед яких: визначення маркетингових каналів реалізації зерна, формування інфраструктури регіонального ринку зерна, обґрунтування цінових стратегій розвитку галузі зерновиробництва підприємств, в основу яких покладено розрахунок рівня урожайності, ціни реалізації і ступінь ризикованості, які забезпечують беззбиткове виробництво зернових. Отримані результати дослідження направлені на забезпечення ефективної системи виробництва та забезпечення конкурентоспроможності зерна.
Описание: The article considers theoretical and methodological basis of grain market forming and functioning in the period of transformation. Conditions for the development of regional grain production were held. The peculiarities and the main problems of grain market developing and functioning are identified on the basis of the present-day grain market studies. The problem of increasing the competitiveness of grain from the standpoint of regional features of it′s solution is examined. As a result the perspectives for the development of regional grain production were outlined as follows: revealing the grain marketing channels, formation of regional groin market infrastructure, substantiation of price formation strategy that would be based on the harvesting rates, sales price and risk degree and would provide profitable grain production. Practical value. The obtained results of research aimed on providing the effective system of production and grain competitiveness support.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/2961
ISSN: 2309-1533
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Innovatsiina_ekonomika_2014_3(52)_149-155.pdf231,36 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2017 ЖНАЭУ