DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Факультети >
Обліку та фінансів >
Кафедра аналізу і статистики ім. І. В. Поповича >
Статті >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/3161

Название: Особливості маркетингового супроводження підприємств галузі тваринництва
Авторы: Степаненко, Н. І.
Stepanenko, N.
Микитюк, В. М.
Mykytyuk, V.
Ключевые слова: маркетингова політика
marketing politics
аграрні підприємства
agrarian enterprises
адаптація аграрних підприємств
adaptation of agrarian enterprises
цільові ринки
target markets
Дата публикации: 2012
Издатель: Полтавська державна аграрна академія
Библиографическое описание: Степаненко Н. І. Особливості маркетингового супроводження підприємств галузі тваринництва / Н. І. Степаненко, В. М. Микитюк // Наук. пр. Полтавської держ. аграр. акад. Сер. Екон. науки. – 2012. – Вип. 1 (4), т. 1. – С. 276–279.
Аннотация: Досліджено теоретичні, методологічні і практичні аспекти маркетингової політики аграрних підприємств. У результаті соціологічного дослідження виявлено основні маркетингові детермінанти адаптації аграрних підприємств до мінливих умов цільових ринків.
Описание: Theoretical, methodological and practical aspects of agrarian enterprises marketing policy are researched. As a result of the sociological research basic marketing determinants of agrarian enterprises adaptation to the changeable terms of target markets is educed.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/3161
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
PDAA_2012_4_1_276-279.pdf286,34 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2017 ЖНАЭУ