DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Факультети >
Економіки та менеджменту >
Кафедра менеджменту та маркетингу >
Автореферати та дисертації >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/3862

Название: Організація маркетингової діяльності малих переробних підприємств АПК
Другие названия: Organization of marketing of AIC small processing enterprises
Авторы: Овдіюк, О. М.
Ovdiyuk, O.
Ключевые слова: мале підприємство
small enterprise
стратегічне планування
strategic planning
маркетингові дослідження
marketing research
конкурентоспроможність
competitiveness
маркетингова діяльність
marketing
Дата публикации: 2005
Издатель: Національний науковий центр «Інститут аграрної економіки»
Библиографическое описание: Овдіюк О. М. Організація маркетингової діяльності малих переробних підприємств АПК : дис. ... канд. екон. наук : 08.06.01 / Овдіюк Олена Миколаївна. – К., 2005. – 196 с.
Аннотация: Дисертація присвячена дослідженню теоретичних, методичних та практичних питань щодо організації маркетингової діяльності на малих переробних підприємствах, яка є спрямованою на забезпечення стабільного їх розвитку. На основі вивчення і узагальнення світового та вітчизняного досвіду визначено сутність, місце та роль малого бізнесу в економічній системі господарювання та ідентифіковано чинники і проблеми його формування. Проведено аналіз сучасного стану розвитку малих переробних підприємств сфери АПК Житомирської області. Виявлено основні проблеми організації маркетингової діяльності, які стримують ефективне функціонування малого бізнесу в умовах конкурентного середовища. Визначено основні напрями удосконалення організації маркетингової діяльності малих переробних підприємств АПК. Обґрунтовано необхідність створення та функціонування служби маркетингу з врахуванням особливостей розвитку та виробничого напряму малих переробних підприємств, а також здійснення неперервних та разових маркетингових досліджень. Розроблено методичний підхід щодо застосування стратегічного планування та запропоновано систему показників для здійснення контролю маркетингової діяльності малих підприємств. узагальнення світового та вітчизняного досвіду визначено сутність, місце та роль малого бізнесу в економічній системі господарювання та ідентифіковано чинники і проблеми його формування.
The thesis focuses upon the investigation of theoretical, methodical and practical problems related to the organization of small processing enterprise marketing aimed at ensuring their stable development. On the basis of studying and generalizing the world and domestic experience, the essence, place and role of small business in the management of the economics system are determined; factors and problems of its formation are identified. The thesis also analyses the present-day state of the development of Zhytomyr Oblast AIC small processing enterprises. Basic problems hampering small business efficient functioning under competitive environment are revealed in the organization of marketing. The basic ways of improving the organization of the AIC small enterprise marketing are determined. The necessity' of organizing and developing the marketing service with respect to the small enterprise development and production orientation, as well as continuous and temporary marketing research are substantiated. Methodological approach to the application of strategic planning is developed, the system of indices for controlling small enterprise marketing is suggested.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/3862
Располагается в коллекциях:Автореферати та дисертації

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
OMDMPPAPK_2005_196.pdf255,43 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет