DSpace User Registration
 

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Факультети >
Економіки та менеджменту >
Кафедра іноземних мов >
Статті >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/4487

Название: Використання інформаційних технологій у професійному саморозвитку майбутнього вчителя філологічного профілю
Другие названия: Использование информационных технологий в профессиональном саморазвитии будщего учителя филологического профиля
Information technologies in professional self-development of the future teacher of philology
Авторы: Кубрак, С. В.
Kubrak, S.
Ключевые слова: інформаційні технології
информационные технологии
information technologies
професійний саморозвиток
профессиональное саморазвитие
professional self-development
інформаційна культура
информационная культура
information culture
інформатизація навчання
информатизация обучения
informatization of the study
вчитель філологічного профілю
учитель филологического профиля
the teacher of philology
майбутній вчитель
будущий учитель
the future teacher
Issue Date: 2011
Издатель: Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Библиографическое описание: Кубрак С. Використання інформаційних технологій у професійному саморозвитку майбутнього вчителя філологічного профілю / С. Кубрак // Проблеми підготовки сучасного вчителя. – 2011. – № 4, ч. 1. – С. 91–97.
Аннотация: У статті автором розглядається доцільність використання нових інформаційних технологій у професійному саморозвитку майбутнього вчителя філологічного профілю, а також їх місце і роль в інформатизації навчання. У статті автором подається структура поняття професійного саморозвитку та етапи професійного саморозвитку майбутнього вчителя філологічного профілю.
Автор рассматривает в статье целесообразность использования новых информационных технологий в профессиональном саморазвитиии будущего учителя филологического профиля, а также их место и роль в информатизации обучения. В статье предложены структура понятия профессионального саморазвития и этапы профессионального саморазвития будущего учителя филологического профиля.
In the article e author examined the feasibility of using new information technologies in professional self-development of the future teacher of philology and their place and role in informatization of the study. In the article author submitted the structure and stages of professional self-development of the future teacher of philologicy.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/4487
ISSN: 2307-4914
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:

File Description SizeFormat
UDPU_2011_91-97.pdf283,78 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2017 ZNAEU