DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Факультети >
Інформаційних технологій, обліку та фінансів >
Кафедра аналізу і статистики ім. І. В. Поповича >
Статті >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/7859

Название: Формування стратегії розвитку підприємств галузі скотарства на основі мережевого підходу
Другие названия: Формирование стратегии развития предприятий отрасли скотоводства на основе сетевого подхода
Setting up the strategy of enterprise development in the sphere of cattle breeding on the basis of network approach
Авторы: Василенко, С. В.
Vasylenko, S.
Ключевые слова: формування стратегії
формирование стратегии
setting up the strategy
розвиток
развитие
development
діяльність підприємств
деятельность предприятий
enterprise activities
скотарство
скотоводство
cattle breeding
продукція
продукция
products
мережеве планування
сетевое планирование
network planning
Дата публикации: 2016
Издатель: Державний вищий навчальний заклад «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
Библиографическое описание: Василенко С. В. Формування стратегії розвитку підприємств галузі скотарства на основі мережевого підходу [Електронний ресурс] / С. В. Василенко // Східна Європа: економіка, бізнес та управління : електрон. журн. – 2016. – Вип. 2 (02). – С. 139–144. – Режим доступу: http://easterneurope-ebm.in.ua/journal/2_2016/27.pdf.
Аннотация: Обґрунтовано значення розробки стратегії розвитку підприємств галузі скоатрства та окреслено детермінанти її формування. Вивчено 23 райони Житомирської області, діяльність підприємств яких пов’язана з виробництвом м’ясо-молочної продукції, та визначено оптимальну логістичну мережу руху продукції скотарства. Встановлено найкращі пункти заготівлі молока та пункти заготівлі і забою живої худоби (мінімальна відстань між містами (районами).
Обоснованно значение разработки стратегии развития предприятий отрасли скотоводства и обозначены детерминанты ее формирования. Изучены 23 района Житомирской области, деятельность предприятий которых связана с производством мясо-молочной продукции, и определенно оптимальную логистическую сеть движения продукции скотоводства. Установлено лучшие пункты заготовки молока и пункты заготовки и забоя живого скота (минимальное расстояние между городами (районами).
Substantiates the importance of developing strategy of enterprise development of cattle industry, and identify its determinants. Studied 23 district, Zhytomyr region, the activities of enterprises connected with the production of meat and dairy products, and the optimal logistics network for the movement of livestock products. Equipped with the best milk collection points and collection points and slaughter of livestock (the minimum distance between cities (districts).
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/7859
ISSN: 2518-1971
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
SEEBU_2016_2_139-144.pdf325,99 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет